9/14/2013

My life in pictures - september #1

Goedemorgen allemaal! Het is weer tijd voor de tweewekelijkse 'my life in pictures'. Inmiddels gaat alles weer zijn gangetje: ik sta weer elke ochtend vroeg op om naar school te gaan, probeer dan goed op te letten (wat nu nog wel eens mislukt, oeps) en als ik thuis kom dan probeer ik zo veel mogelijk te chillen voordat ik aan mijn huiswerk ga. Helaas zijn de foto's van dit keer meestal allesbehalve interessant, hopelijk krijg ik gauw weer inspiratie om leuke Instagramfoto's te maken voor jullie.





1. boeken kaften! Ik hoefde dit jaar maar heel weinig boeken op te halen, wat wel fijn was, haha. Je ziet onder ander Frans, maatschappijwetenschappen en de wiskunde examenbundel (help) liggen.
2. pizza vind ik meestal ontzettend lekker, maar soms heb ik gewoon echt geen zin in zo'n vette hap. Dan neem ik graag een maaltijdsalade van de Albert Heijn! De caesar salade is mijn favoriet, met aardappel, gegrilde kip, een eitje en croutons, jum!
3. een nieuw schooljaar betekent ook weer een nieuw seizoen gitaarles! Ik speel al zo lang gitaar, ik weet niet eens meer precies hoe veel jaar. Dit is mijn derde jaar elektrische gitaar alweer, de tijd gaat snel.
4. soms ben ik best trots op de foto's die ik voor het blog maak. De belichting, setting en bewerking lukken dan ineens heel goed!


1. ik kreeg de meest geweldige schoenen ooit tegen: de Dr. Martens Serena! Ze hebben een nepbontje door de hele schoen heen, hoe fijn. Als het echt weer koud wordt buiten trek ik ze gelijk aan.
2. voor nu is het nog best aardig weer, dus ik ging lekker in de tuin zitten met de Beatles Anthology biografie erbij. The Beatles zijn mijn favoriete band, en dit vind ik daarom dus ook heel interessant!
3. ik plaatste mijn camerastash op het blog. Deze foto vond ik goed gelukt, met mijn leuke vintage camera's en platenspeler erbij.
4. nog meer van het weer genieten: een spontaan bezoekje brengen aan het bos. Een muziekje op en gaaaan.

Wat heb jij deze twee weken beleefd?

nRelate Posts and Homepage