9/08/2013

New in - Armbandjes, Boeken en Dekbedovertrek

Het is erg lang geleden dat ik geshopt heb en daarna met tien volle tassen thuiskwam. Maar, dat betekent niet dat ik de afgelopen weken NIETS gekocht heb! Naast de CD van John Mayer, waar ik het al over gehad heb in een ander artikel, heb ik ook nog wat andere kleine dingen gekocht. Onder andere twee Amerikaanse boeken die ik bij bookdepository bestelde. Niet een erg uitgebreide shoplog/haul, maar hopelijk wel een leuke.






Het einde van mijn literatuur van VWO komt in zicht, maar deze twee maanden moet ik nog één boek voor Engels en twee boeken voor Duits lezen. Voor Engels wilde ik al een hele tijd To Kill A Mockingbird van Harper Lee lezen, en omdat ik Paypal had aangemaakt en hij maar €7,- was bij Bookdepository, besloot ik hem gewoon te bestellen. Why not? Daarnaast is mijn favoriete boek op dit moment The Fault in our stars van John Green, en ik wilde heel graag nog een boek van hem hebben en lezen. Ik besloot voor Paper Towns te gaan. Die ga ik lezen zodra ik klaar ben met literatuur!

Ik was met Janneke in Groningen en daar stapten we even de Fris! binnen, die zei helemaal nog niet kende. Ik kan me daar nooit inhouden, omdat het daar zo ontzettend goedkoop is. Ik heb samen met Janneke het bronzen oog gekocht, en omdat mijn vorige buddha armbandje (die Suzanne en ik als zusjes-armbandjes hadden) kapot was gegaan, besloot ik een nieuwe te kopen! Ik vind de kleur van het elastiek ook zó leuk!

Bij onze Albert Heijn kon je sparen voor een dekbedovertrek van DayDream, en aangezien er al een paar volle kaarten in huis lagen, besloot ik eentje te kopen. Ik koos eentje met sterren, want ik hou van sterren!

Dat was 'm alweer! Niet erg veel, maar dat hoeft ook niet, en ik wilde het gewoon even laten zien. Heb jij de afgelopen tijd dingen gekocht? Laat het weten in de comments!








(info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage