9/29/2013

Nieuw! Laarsjes van Blackstone


Ik kan helemaal lyrisch worden als ik eindelijk nieuwe schoenen heb gevonden. Met de combinatie van lange, smalle voeten én steunzolen is dat niet altijd even makkelijk. Maar nu heb ik wél hele leuke laarsjes gevonden, toen ik vrijdagavond met mama aan het shoppen was bij Rinsma in Gorredijk. Naast dat ik ze heel erg leuk vind, zitten ze ook nog eens fijn en de binnenkant is van schapenwol en dus super lekker warm. Ik ben helemaal verliefd. Ik wilde het even met jullie delen. De foto's zijn soms een beetje overbelicht door de felle zon die (eindelijk) weer scheen.





Ik ben er ontzettend blij mee! Ik vind de biker-boots stijl sowieso erg leuk, en nu heb ik zelf ook iets in die stijl! Bovendien is het merk niet érg bekend onder mensen op school en daarbuiten, dus het risico dat 100 andere mensen van school erin lopen, is redelijk klein.

Wat vind jij van mijn aankoop?


(info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage