9/28/2013

Ordered @ HM.com

We worden inmiddels al weer doodgegooid met herfst- en wintercollecties op fashiongebied, en een fashionlover zoals ik kan daar echt niet tegenop. Ik word verliefd op alle nieuwe vesten, truien en andere warme winterkleren, en sinds ik al een tijd (voor mijn gevoel tenminste...) niet meer geld uit heb gegeven aan kleding, vond ik dat ik mezelf wel weer eens mocht trakteren. Toen er een 25% off actie was (en tot en met vandaag is!) kon ik het niet laten een bestelling te plaatsen bij H&M.




1. MC-jas - €49,95
Ik zocht twee herfst-/winterjassen uit die me wel leuk leken! Jassen kopen op internet is wel een beetje tricky, want je weet nooit hoe ze vallen. Ik vond de leren mouwen heel cool, en ik vind het ook mooi dat de jas niet alleen zwart of wit is, maar een mixje. De rits zit aan de zijkant wat ook weer iets extra's heeft. Ik ben heel benieuwd naar deze in real life!

2. BouclĂ© jas - €49,95
Dit is de tweede jas! Hij is heel oversized, maar dat leek me wel heel gaaf, een keer iets anders. Ook deze jas is weer een mixje van wit en zwart, en sluit met knopen.

3. Ketting - €6,95
Deze ketting leek me een echte eyecatcher! Hij heeft gouden schakels, en daar doorheen is een neongeel touwtje gevlochten. Lijkt me heel leuk bij het shirtje ernaast. De zomerse kleur fleurt gelijk je outfit een beetje op in de herfst.

4. Top - €14,95
Ik zocht nog een basic truitje om mee te layeren, en deze lijkt me perfect. Simpel, maar toch leuk door het zakje en door de driekwart mouwen kan ik hem op de iets warmere dagen ook nog op zichzelf aan.

5. Vest - €29,95
Als laatste dit geweldige vest. Ik werd verliefd op de kleur! Ik heb hem een maatje groter gekocht, zodat hij lekker oversized zal vallen. Ik denk dat ik hem voornamelijk los zal dragen met bijvoorbeeld een leuk rokje of mijn favoriete zwarte broek.

Wat vind jij van de H&M herfstcollectie?

nRelate Posts and Homepage