9/21/2013

Outfit - 15/09

Afgelopen zaterdag had ik een etentje in Groningen met Marjolein, Marieke en Linda, en toen wilde ik er natuurlijk wel een beetje leuk uit zien. Ik besloot wel voor makkelijk te gaan, want het was tenslotte een laid back zaterdagavond. Een broek met een leuk shirtje is dan natuurlijk altijd goed! We aten allemaal een enorme pizza (die we wel helemaal op kregen!) en een McFlurry toe. Er moest veel bijgepraat worden, en het was super gezellig.






Deze outfit paste echt perfect bij de zondag waarop ik deze outfitfoto's schoot. Het was bewolkt en niet warm of koud, dus een denim blouseje over mijn shirt was een must. Een lange broek en warme boots maakten het helemaal af.



Het shirtje met de geborduurde aztecprint erop kocht ik in Berlijn, dus daar heb ik hele goede herinneringen aan! Het is heel vrolijk door de felle kleurtjes, en je kan het zowel casual als classy stylen. Hij staat ook heel leuk met een opvallende gouden ketting.


Deze zwarte broek van H&M heb ik inmiddels al voor de tweede keer gekocht: hij zit heel fijn, en is echt een basic item wat je in je kast moet hebben. Doordat hij van gewaxt denim is, is hij toch nog wat specialer dan een gewone jeans.


Bij dit gure weer kunnen goede en warme schoenen natuurlijk niet ontbreken! Volgens mij heb ik deze week alleen maar geschreven over mijn Dr. Martens Serena, maar het moet omdat ik ze zo geweldig vind en er niet over uitgepraat raak. Dit worden mijn beste buddies in de winter!


Blouse - H&M
Top - Pull&Bear
Jeans - H&M
Dr. Martens Serena Tan
Armbandje - eBay

Wat vind jij van deze outfit?

nRelate Posts and Homepage