9/27/2013

Outfit - Let's get skating



Tijd voor een outfit! Ik wilde al een hele tijd een skater-rokje, omdat het me én lekker leek zitten, en ik het ook nog eens super leuk en casual vind staan. Tijdens een shopsessie met Suzanne kocht ik er eentje, bij de H&M. Het is een zwarte met een leuk ritjes op de achterkant. Ik heb hem deze week al drie keer gedragen, met drie verschillende combinaties. Ik voel me er lekker in (ook voor de hele dag op school zitten) en ik kan hem op zoveel meer manieren dragen dan verwacht! Vandaag laat ik jullie een combinatie zien met een top en blazer. En, dit is mijn Lookbook outfit die het meest gehyped is, yay!





Deze outfit is naar mijn mening herfstproof, maar door de kleurtjes nog wel een klein beetje zomers! Bovendien heb ik de top met ananassen in Berlijn gekocht, dus dat herinnert me aan de leuke zomer.

Blazer - Bershka
Top - Pull & Bear
Schoenen - Brunotti
Skater skirt - H&M








(info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage