9/03/2013

Quotes to live by - mijn quotesboek

Ik ben het levende bewijs voor het feit dat je geïnspireerd kunt raken door artikelen van andere bloggers. Vorig jaar had ik een klein notitieboekje waarin ik quotes opschreef die me inspireerden. Ik stopte daar een beetje mee, omdat ik geen quotes meer wist en achteraf wilde dat ik het op een meer creatieve manier had gedaan. Toen las ik het artikel van Soesja over haar quoteboekje. Ik kon niet wachten om het quotes-opschrijven weer op te pakken en diezelfde avond zat ik zo'n twee uur aan de keukentafel met weheartit, CD songtekstenboekjes en potloden, stempels en washi tape. Dit boekje was eerst mijn stijlboek, maar is nu omgetoverd tot quote-boekje. Mijn stijlboek maak ik dan wel weer ergens anders in! Ik heb al tien bladzijden vol, die ik jullie nu ga laten zien.




 

 

 

 

Zoals je ziet versier ik de bladzijden met leuke tapejes, verschillende handschriften door elkaar en af en toe een leuk kleurtje. Ik vind het zo leuk om te doen en kan echt uren bezig zijn met opschrijven en quotes opzoeken. Bovendien kom ik vaak ergens op internet een mooie quote tegen, en nu kan ik ze allemaal bij elkaar hebben. Ik word zo blij van het teruglezen van al deze mooie quotes! Zouden jullie het leuk vinden als ik eens per ongeveer tien/twintig bladzijden een update geef?

Wat is jouw 'quote to live by'?


(info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage