9/15/2013

Summer vs. Autumn

Nu de regen weer regelmatig terugkeert en de temperatuur met zo'n 20 graden gedaald is, kunnen we wel zeggen dat het weer herfst aan het worden is. De tijd van gezelligheid, lekker warme dranken, comfortabele kleding, en meer fijne dingen. Maar ook de tijd dat we andere, zomerse dingen weer moeten missen. Ik heb alle fijne dingen van de zomer én de herfst op een rijtje gezet, dus elke regel is iets fijns aan de zomer vs. iets fijns aan de herfst. Ik laat hiermee zien welke dingen ik ga missen aan de zomer, maar ook welke dingen ik met blijdschap weer verwelkom, waardoor het gemis weer goedgemaakt wordt. Let's take a look!



Summer vs. herfst
Zomertaart vs. wintertaart
Blote voeten vs. lekkere pantoffels
Shorts vs. panty's en lange broeken
Tops vs. comfortabele truien
Bruin worden vs. je niet zorgen hoeven maken over dat je wit bent
In de zon liggen vs. je niet schuldig voelen om lekker binnen te zitten


Zomerparfum (Puma) vs. herfstparfum (Lady Gaga Fame)
Dineren bij zonlicht vs. dineren bij kaarslicht
Ijskoffie vs. Thee/warme chocolademelk/warme koffie
Barbecueën vs. gezellig gourmetten
Nat van het zweet vs. nat van de regen
Zomeroutfits vs. winteroutfits
Op school zitten in de warmte vs. op school zitten als het buiten toch regent
Salades vs. stamppot
Lezen in de zon vs. lezen in bed
Het altijd warm hebben vs. het lekker warm hebben


Gezellig met vrienden in het park hangen vs. gezellig met vrienden een film kijken
Festivals vs. veel nieuwe films in de bioscoop
Fakkels in de tuin vs. geurbrander op je kamer
Slippers vs. mooie herfstschoenen
Hardlopen in de zon vs. hardlopen met fijne herfstgeur
De lekker geur van droogte vs. de geur nadat het heeft geregend
Mooie groene bomen vs. mooie gekleurde bomen


Op vakantie zijn vs. lekker in je eigen bed slapen
Zonnebril vs. warme muts
Wakker worden van de zon vs. oneindig doorslapen
Een rood gezicht van de warmte vs. een rood gezicht van de kou
Lopen door het zonlicht vs. lopen met het geknisper van blaadjes onder je voeten
Niet jarig zijn vs. jarig zijn (ik ben 23 oktober jarig)

Zoals je ziet, ik vind de zomer erg fijn en geniet dan heel erg van de zomer en de onbezorgdheid en blote benen, maar in de herfst vind ik het altijd heel gezellig om lekker binnen te zitten met het getik van de regen op de achtergrond en een kopje thee. Ook vind ik de herfst leuk doordat Sinterklaas gevierd wordt, er natuurlijk de herfstvakantie is en ik lekker veel lees op mijn bed. Ik kan de zomer niet missen op dit moment, maar heb ook zin in het nieuwe seizoen! 

En jij? Wat is jouw summer vs. autumn puntje?






(info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage