9/10/2013

TAG - Common white girl

Toen ik in een wanhopige staat verkeerde wat betreft inspiratie, hielp Josephine me door deze Tag te opperen. Ik zocht een beetje rond, en vond hem inderdaad wel heel leuk om te doen, en zo leren jullie me weer een beetje meer kennen. Het zijn eigenlijk vrij random vragen over mij, die ik ga beantwoorden. Verder: geen spelregels.

Untitled
Favoriete Starbucks drankje Latte Macchiato, sowieso! Ik koop niet vaak iets bij Starbucks, omdat ik er gewoonweg niet vaak bij in de buurt kom, en het redelijk duur vind. Maar als ik er ben ga ik meestal voor de Latte!

Hoelang duurt het voordat je in de ochtend klaar bent? Ik sta altijd precies een uur voordat ik weg moet op, dus een uur! Hierin zit douchen, aankleden, opmaken, eten, eten maken, tanden poetsen en schoenen aan doen. Alles dus.

Hoeveel selfies maak je op een dag? Eigenlijk nul. Ik maak wel eens selfies voor Instagram, maar écht niet dagelijks. Meer als ik in een blije bui ben en dat even wil delen.


Hoeveel Instagram foto's en followers heb je? Ik heb 130 volgers en 249 foto's op mijn profiel (Marjoleinzoet) staan. Ik vind Instagram de leukste social media. Het is echt 1000x beter dan Facebook naar mijn mening.

Zeg je wel eens LOL of OMG hardop? Altijd OMG, nooit LOL! Ik kan vaak echt niet de neiging onderdrukken om heel hard en verbaasd 'Oh My God' te roepen. Het klinkt gewoon leuk, ofzo.

Draag je wel eens kledingstukken vaker dan één keer? Zie ik eruit alsof ik zoveel geld heb dat ik voor elke dag iets nieuws kan kopen? Nee. NOU DAN! Ja, tuurlijk doe ik dat. Anders was ik nu zo failliet dat ik op straat moest leven ofzo. En bovendien vind ik het wel leuk om dingen vaker te dragen, omdat ik me er dan goed in voel.

Ben je een racist? Nee, ik vind van niet.

bedroom | Tumblr

Wat doe je het grootste deel van je vrije tijd? Ik heb eigenlijk niet één ding dat ik continue doe. Maar internet, huiswerk maken, creatief bezig zijn of eten komen wel in de buurt denk ik. O, en slapen natuurlijk.

Wie zijn je favoriete Youtubers? Jack&Finn en Zoëlla! Maar ik moet toegeven dat ik al sinds de vakantie niet meer filmpjes via Youtube gekeken heb (alleen via blogs), dus dat ik nu ongeveer zes weken achter loop. Ik doe gewoon liever andere dingen dan filmpjes kijken.

Hoe vaak doe je je nagels? Zo'n eens per twee weken. Ik heb er vaak geen zin in, omdat het er met het werk toch weer af gaat. Dus ja, ongeveer een keer in de twee weken lak ik mijn nagels en dat haal ik er een paar dagen later weer af, waarna ik dus blanco rondloop.

Essie

Ben je een shopaholic? Mwah, valt wel mee denk ik. Ik vind het wel leuk om te shoppen, maar ik ben er zeker niet verslaafd aan.

Hoe vaak heb je Mean Girls gezien? Ik denk zo'n drie keer. Niet heel vaak, maar wel vaak genoeg denk ik. Het is niet echt zo dat ik met die film ben opgegroeid ofzo.

Heb je veel kleren? Nee, ik vind het eigenlijk wel mee vallen. Ik heb vaak het gevoel dat ik veel hetzelfde draag. 

Maak je een foto van je eten voordat je het opeet? Niet altijd natuurlijk, maar soms wel als ik echt iets bijzonders of moois eet, en dat echt aan anderen wil laten zien. Meestal wil ik gewoon direct aanvallen, of vind ik het niet zo sociaal om een foto te maken terwijl we gezellig aan tafel zitten.

motherfuck3r

Draag je elke dag make-up? Ja ik draag elke dag mascara. Soms, als het zondag is en ik verder geen plannen heb, laat ik het weg. Ik draag helemaal niet veel make-up, maar vind mezelf er altijd net ietsje beter mee uitzien. 

Hoe stijl je meestal je haar? Borstel. Klaar.

Zie je er altijd presenteerbaar uit? Ik probeer van wel. Ik zou bijvoorbeeld nóóit in een joggingbroek naar school gaan. Zelfs al is het toetsweek en -10 graden, dan nog probeer ik er gewoon normaal uit te zien, en dat hoeft helemaal niet ingewikkeld te zijn. Mensen kijken nu eenmaal naar het uiterlijk.

Ik vond het een leuke tag om in te vullen, omdat het echt uiteenlopende vragen zijn! Ik tag mijn allerliefste zusje Suzanne, omdat zij heel graag een keer getagd wilde worden. Dus bij deze. En pssst, misschien kunnen jullie een kijkje op haar blog nemen, en haar volgen? :D



(info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage