10/13/2013

De perfecte blouse - New in!

Als je ons blog al langer volgt, heb je vast wel eens een Marjolein in een blouseje voorbij zien komen. Ik HOU van blousejes! Ik had al heel lang op mijn wishlist staan om eens een mooie houthakkersblouse te kopen. Ik had al eentje met wat donkere kleuren van de Bershka, maar ik wilde er nog eentje. Bij Esmay zag ik in haar artikel een ge-wel-dige blouse van de H&M, die in twee kleuren te koop is. Nog geen tien minuten later lag de blouse in mijn online winkelmandje. Toen ik hem gister kreeg, kon ik niet wachten om het met jullie te delen. I love it! 





De blouse is van flanel, en daardoor echt heerlijk warm! Ik denk dat ik zelfs op een koude winterdag deze blouse prima naar school kan dragen zonder vest zonder helemaal dood te vriezen (een beetje is altijd, want op school is het gewoon ALTIJD te koud). Een aan-foto kan natuurlijk niet ontbreken, want anders hebben jullie nog steeds geen idee hoe hij me staat. Ik vind het wel leuk om simpel te combineren met een zwarte- of spijkerbroek, maar misschien kan het ook nog wel met een rokje.









Ik ben hélemaal verliefd.

Wat vind jij van de blouse?








(info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage