10/27/2013

Ik hou van kaarsjes, chocola, herfst, bos en meer

Ken je het gevoel dat je dagenlang rondloopt met een lach op je gezicht? Ik heb dat deze week gehad. Ik heb zo veel leuke dingen gedaan en voel me echt goed. Ik heb een lijstje gemaakt met dingen waar ik van hou. Eigenlijk gewoon een artikel met Happy Things, wat ik vaker doe, maar dan met een andere titel.



1. Mijn nieuwe blouse van de Forever21
Jullie zagen hem afgelopen vrijdag al in een outfit. Ik ben zo verliefd op de blouse die ik bij de Forever21 kocht! Ik ben sowieso hélemaal een blousejes-persoon, en ook dit keer tijdens het shoppen kwam ik weer met een blouse thuis. Eigenlijk heeft bijna iedereen wel een denim-blouse, en daarom probeer ik altijd een versie te vinden die iets origineler is dan de standaard versie. Ik vind deze geweldig! Met een rokje is hij leuk, maar ook mooi bij een zwarte broek.

2. Herinneringen aan Londen
Mijn citytrip met papa, mama en Suzanne ging naar Londen. Het was ZO leuk! We hadden er ruim twee dagen, en die hebben we perfect besteed. We hebben veel mooie dingen gezien, langs de Thames gelopen, gewinkeld en heerlijk gegeten alle avonden. En ook heb ik voor het eerst gevlogen. Er zijn was zó leuk, en ik heb de hele tijd met een smile rondgelopen. Ook nu vind ik het leuk om terug te denken aan de leuke dagen met mijn familie.



3. Kaarsjes 
Nu het herfst is probeer ik mijn kamer een beetje gezellig te maken, aangezien ik nu veel vaker boven te vinden ben dan in de zomer, wanneer ik vooral buiten zit. Floor kon mijn gedachten goed lezen, want voor mijn verjaardag kreeg ik van haar twee lekkere geurkaarsjes van de Hema. Zo gezellig tijdens het chillen of leren op mijn kamer.

4. Wandelen door het bos
Ik denk dat er niets mooiers te verzinnen is dan de prachtige kleuren aan de bomen in de herfst. Of nouja, vast wel, maar nu even niet. Ik vind het heerlijk om een stukje door het bos te lopen om mijn hoofd leeg te maken en even een frisse neus te halen. Hele dagen binnenzitten is namelijk iets wat ik absoluut niet kan!



5. John Mayer - Where the light is (Live in L.A)
Deze CD kreeg ik voor mijn verjaardag van Soesja, en ik vind hem echt fantastisch-geweldig-super-te gek-omg. Het is zo'n fijne CD om bij te ontspannen, maar hij kan ook voor bij het dansen, leren, aankleden. Ik vind het echt een perfecte mix. Alle nummers zijn zó mooi! Mijn favorieten? Neon, I don't trust myself en Gravity. WAAAAH :)

6. Klaar met lezen voor literatuur
Wat een fijn moment was dat zeg, toen ik de laatste bladzijde van het laatste boek voor Duits uitlas. Nu heb ik 28 boeken voor Nederlands, Duits en Engels gelezen. Ik kan nu weer lekker voor mezelf gaan lezen. Ik ben nog niet helemaal klaar met literatuur overigens, want in de aankomende toetsweek (over een week) heb ik mijn literatuurmondeling, waarbij ik een halfuur lang vragen krijg over alle 28 boeken die ik gelezen heb. Thema's, motieven, motto's, personages, dat soort dingen... Ik ben benieuwd.





7. Vanavond naar het concert van Passenger!
Ergens in juni kocht ik de tickets voor het concert van Passenger en vanavond, zondag 27 oktober, is het zover. Ik ga met Janneke (mijn nichtje) erheen. We gaan lekker met de trein, en na het concert slapen we in het Hilton aan  de ArenAboulevard. Omg, zo vet. Ik denk dat ik nog wel een verslagje over Passenger maak, want dat is wel leuk.

8. Het herontdekken van fijne herfstnagellak
Ik heb eigenlijk al een hele tijd geen nagellak meer gedragen, tot gister. Ik zocht in mijn stash en kwam heel veel mooie kleuren tegen die geschikt zijn voor in de herfst. Ik draag nu Schnapps out of it van O.P.I, en die vind ik heel mooi.






9. Chocola
Ook kocht Floor twee van die perfecte repen chocola voor me. Ik heb me tot nu toe nog wel een beetje ingehouden, maar er zijn al wel een paar stukjes verdwenen. Dit is echt lekker, joh.

10. Memory
Als er een spel is dat bij ons thuis helemaal stukgespeeld is, is het wel  de Memory van Dick Bruna. Op mijn verjaardag ontdekten we het spel ineens weer, en vanaf dat moment hebben we het al best vaak gespeeld. Het is  gewoon leuk, en eigenlijk ook helemaal niet kinderachtig. Eén probleempje: ik verlies altijd.

Wat is jou 'I love' ding op dit moment?





nRelate Posts and Homepage