10/02/2013

Inspiratie - Creativity

Zoals je misschien gemerkt hebt, is er gister geen artikel online gekomen. Ik heb niet altijd meer even veel tijd om te bloggen, en aangezien mijn inspiratie niet heel hoog meer is, heb ik in het weekend niet vooruit kunnen bloggen. Sorry!

fashion is art | via Tumblr

Creativiteit, ik houd ervan! Niet alleen bij mezelf (soms, in buien), maar ook bij anderen vind ik het geweldig om te zien wat ze maken en hoe. Ik kom vaak mooie plaatjes tegen van creatieve dingen. Kijk maar mee, want foto's zeggen meer dan duizend woorden.


words are all we have | via Tumblr

G

Let's Go Everywhere print by JackalopeLetterArt on Etsy

Untitled | via Tumblr

(1) Tumblr

<3 | via Tumblr

rich | Tumblr

💚💋

Wreck This Journal | via Tumblr

My WTJ!

Diy Idea: Sharpie Designed Phone Case

goal list

Wow, dit idee vind ik écht heel erg leuk! DIY-tip!

Πλέξιμο με Βελόνες | THEIA Lab

Waaruit haal jij je DIY/creatieve inspiratie?










(info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage