10/16/2013

London calls me a stranger, a traveller!

''London calls me a stranger, a traveller. But this is now my home, my home!'' - Ed Sheeran
Ik weet waar ik heen ga in de vakantie, en jullie kunnen het misschien wel raden door de titel: IK GA NAAR LONDEN!!! Al zó lang wilde ik deze (vast super geweldige) stad bezoeken, en nu ga ik er gewoon heen. Ik kan niet wachten. Om alvast wat inspiratie op te doen, ben ik losgegaan op Weheartit. Het thema van deze inspiratie is dan ook Londen.

so many places | via Tumblr
Someday | via Tumblr

winter | Tumblr

Londen eye

Untitled

London<3

Tumblr

友情; | via Tumblr

Grow Up and Blow Away | via Tumblr

(22) indie | Tumblr

LONDON

Tumblr

One Day<3

London

Londoon u-u

Jullie gaan zeker nog wel wat lezen over mijn citytrip naar Londen! :D 

Ben jij al eens in Londen geweest? 










(info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage