10/19/2013

My life in pictures - oktober #1

Oktober. Het klinkt zo ver in het jaar. En stiekem zijn we dat ook, want nog maar twee en een halve maand en dan zitten we weer in 2014. Stiekem wil ik er nog niet aan denken, want eerst wil ik genieten van de herfst. De herfst is mijn favoriete seizoen, met de gekleurde herfstbladeren, de geuren in het bos na een flinke regenbui, en lekker cocoonen onder een deken in bed met een grote kop warme chocolademelk. Ik heb nu ook herfstvakantie, dus ik ga lekker uitrusten! In dit artikel lees je alles over mijn eerste twee weken van oktober.



1. ook al heb ik ze niet zo vaak op, hoedjes vind ik heel leuk! Ik heb alleen dit zwarte exemplaar van de H&M in mijn bezit. Hij staat heel leuk bij een festivalachtige outfit.
2. ik ging lekker op verjaardag bij mijn nicht die 18 jaar was geworden! Het duurt nog zo lang voordat ik die leeftijd eindelijk eens bereik, lijkt het wel...
3. papa nam oude ongebruikte fotorolletjes mee van opa en oma (maar liefst vijf!) en die moet ik natuurlijk wel gebruiken. Ik heb daarom meteen een rolletje in mama's oude camera geladen. Het eerste rolletje is bijna vol, dus ik ben heel benieuwd of alle foto's er een beetje leuk uit zien!
4. ik bezocht het theatherstuk 'Fellini' van het Noord Nederlands Toneel in de Stadsschouwburg voor kunst algemeen. Ik had gemengde verwachtingen, maar uiteindelijk vond ik het stuk best goed in elkaar zitten! Soms was het nogal onbegrijpelijk, maar ik vond dat dat wel heel goed bij de gedachte achter het stuk passen.


1. donderdag konden jullie lezen over een heerlijk risotto recept wat ik helemaal zelf had gekookt!! Ja, dat mag met twee uitroeptekens. Ik kook namelijk nooit.
2. maandag zat ik in Amsterdam met school, en toen moest er natuurlijk ook even Starbucks gehaald worden op het station. Ik wilde de Pumpkin Spiced Latte heel graag uitproberen, en god, wat was 'ie lekker.
3. ik kreeg deze week mijn lange tuinbroek binnen van Miss Guided! Wie weet schrijf ik hier nog een artikeltje over.
4. mijn All Stars die ik in Berlijn kocht zijn heel lang super wit gebleven, maar nu het vaak regent moeten ze toch aan die spatjes modder geloven...

Heb jij nu ook vakantie? Zo ja, ga je nog iets leuks doen?

nRelate Posts and Homepage