10/03/2013

My life in pictures - september #2

Daar ben ik weer hoor, met 'my life in pictures'. Het lukt me al weer iets beter om te instagrammen, maar net zoals de vorige keer heb ik 'maar' acht foto's. Oh well, ik vind het eigenlijk wel best. Deze paar weken heb ik de overgang naar de herfst wel gemerkt, hoor. Ik verlang naar dikke truien en herfstblaadjes, maar toch ga ik nog gewoon in een korte broek hardlopen, go figure. Genoeg gekletst, kijken jullie mee naar de foto's van de afgelopen weken?




1. selfie time! Heel veel selfie's maak ik niet, dus mijn common white girl gehalte valt denk ik wel mee ;) Dit was een 'speciale gelegenheid', want mijn haar had eingelijk wat volume en ik had weer eens rode lipstick op.
2. drie weken geleden hadden we een leuke winactie voor jullie georganiseerd waarbij je een Moleskine Film Journal kon winnen, en hier doe ik het pakketje op de post.
3. lekker thuis chillen betekent slonzinge truien aankunnen. Deze kocht ik in Brighton afgelopen zomer (!) en het is een heerlijke trui voor dit soort avonden.
4. van een trui naar een korte broek! Ik heb nog geen goede hardlooplegging, dus dan maar zo. Door de week heb ik niet zo veel zin om te hardlopen, dus dat wordt meestal het weekend. Zo gaat het wel langzaam, maar ik vind het wel prima zo. Ik doe het lekker in m'n eigen tempo!


1. ik moet nog een aantal boeken voor mijn literatuurlijst lezen, en voor Engels lees ik 'To Kill a Mockingbird'. Het kwam wat langzaam op gang, maar nu vind ik het wel een heel interessant verhaal! En de typische southern accents die worden gebruikt vind ik echt leuk.
2. mijn profielwerkstuk is dan toch echt af, scaryyy. Ik heb hem eergisteren mooi laten inbinden, en dan is hij nu toch helemaal klaar om in te leveren. Ik vind het wel spannend hoor.
3. mijn lievelings weekendontbijtje op dit moment: yoghurt met een beetje cruesli en banaan erdoorheen. Jum!
4. ik had een dilemma, want ik kon echt niet kiezen tussen deze twee mooie lipstickkleuren. Uiteindelijk deed ik ienemienemutte en werd het de onderste... Een review komt er hopelijk snel aan!

Wat heb jij beleefd de afgelopen maand?

nRelate Posts and Homepage