10/25/2013

Outfit - Dots

Vanaf afgelopen woensdag, 23 oktober 2013, behoor ook ik tot de 'volwassenen'. Die dag werd ik namelijk 18 jaar, en dat moest natuurlijk gevierd worden. Ik kwam de avond ervoor thuis uit Londen, en heb daarom niet zelf een taart gebakken. Maar ondanks dat er geen zelfgebakken taart aanwezig was, was de dag érg geslaagd met veel lieve mensen (ook Soesja kwam speciaal voor mij uit Amsterdam, en bleef samen met Floor slapen), leuke kadootjes, en een hele nieuwe ervaring, namelijk: meedoen met een bierspel met de jongens. Ik heb het netjes gehouden hoor, maar ik vond het wel grappig om twee rondes mee te doen, want het was tenslotte mijn verjaardag! Maar goed, op mijn verjaardag wil ik uiteraard wel een leuke outfit aan, en omdat het mooi weer was in de ochtend ben ik naar het bos gegaan met Suzanne om foto's te maken. Ik draag mijn nieuwe blouse van de Forever21 in Londen en mijn skaterrokje. Ik vind de outfit ge-wel-dig, al zeg ik het zelf. De armband die ik draag is trouwens het verjaardagskado van mijn ouders, en ik ben er ZO blij mee.



























Blouse - Forever21
Skater rokje - H&M
Schoenen - Converse Allstar
Horloge - Oozoo
Armband - Fossil

Ik ben trouwens ook zo blij dat de bomen weer zo mooi gekleurd zijn! Ik kan er echt van genieten. Vinden jullie dat ook zo mooi? 











nRelate Posts and Homepage