10/10/2013

Outfit - ready for autumn

Dit wordt de outfit met waarschijnlijk de meest onoriginele titel óóit. Maar, het is waar: ik ben klaar voor de herfst. En helemaal met deze outfit! De panty heb ik ingewisseld voor de maillot, en de t-shirtjes voor truien (oké, in dit geval truiTJE). Ik had weer eens 'drukte-in-de-straat' problemen, dus maakte ik weer eens foto's in m'n achtertuin. Af en toe ging het zonnetje er ook nog bij schijnen, heerlijk!




In de herfst neig ik altijd naar donkere kleuren. Ik hou van zwart! Ik heb ook wel eens dat ik gewoon alleen maar zwarte kleren aandoe (oeps), maar dan met verschillende texturen, zoals leer, om het toch wat op te spicen. Dit keer ging ik ook voor grijs en zwart, maar met mijn fluwelen rokje als eyecatcher. Ik geloof dat ik deze nog nooit in een outfit heb laten zien, shame on me!


Waar dit rokje bij anderen in hun taille zit, moet hij bij mij echt op m'n heupen zitten, anders is er echt het billen exposure gevaar! Dit rokje van eBay is duidelijk niet voor lange mensen gemaakt, maar dat geeft niet. Als ik hem af en toe naar beneden trek, komt het helemaal goed. Ik geef toe dat ik hem eigenlijk ook nog wil in het groen, en in het blauw... Het is zo'n fijn rokje! En ook niet eens zo koud door de stof.



Ook droeg ik bij deze outfit weer een keer mijn hoedje, die ik veel te weinig pak. In verband met school is dat ding gewoon neit handig, omdat hij
óf afwaait op de fiets, óf niet in m'n tas past. En ja, dan zit er niets anders op dan hem alleen in het weekend te dragen ;) M'n zwarte Dr. Martens vond ik wel een leuk effect hebben bij deze outfit, maar ik had er ook mijn zwarte All Stars bij kunnen doen, of m'n bruine enkellaarsjes met studs van de VanHaren.



Hoedje - H&M
Ketting - Primark
Truitje - H&M
Velvet skirt - eBay
Black Smooth 1460 Dr. Martens

Wat vind jij van deze outfit?


nRelate Posts and Homepage