10/29/2013

Pyamabroek van Charlie Choe!





Iets wat al een aantal jaar op mijn wishlist stond, was een mooie pyamabroek die heel erg lekker zit en lekker warm is om in te slapen. Ik had er een aantal jaar geleden een keer een bij H&M gekocht, maar die was echt véél te kort en dat was niet zo charmant. Mama zei laatst dat ze bij het lingeriewinkeltje in het dorp een mooie had gezien, dus ging ik met haar mee om heme te bekijken. En ja hoor, voor in de winkel lagen een stuk of vijf soorten van deze broek. Ik vond de blauwe het mooist, en omdat hij ook goed bleek te passen, nam ik hem mee. Ik ben er zo blij mee!

Hij is van het merk Charlie Choe. Ik kende het niet, maar de verkoopster vertelde dat het bedacht is door twee zussen en dat de collectie nog niet groot is, omdat ze wilden kijken of het een succes zou worden. En ja, dat is het!







Zoals je ziet is de broek zelfs lang genoeg! Ik vind het patroontje zo leuk en de broek heeft ook een heel fijn stofje, dus hij kan ook prima als huisbroek gebruikt worden. Ik kan niet wachten om er in te gaan slapen. De broek kost €29,95, dus die kon ik mooi kopen van het geld dat ik voor mijn verjaardag van opa en oma kreeg. Op deze site kun je de collectie bekijken en ook bestellen. 

Wat vind jij van deze broek? 










(info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage