10/05/2013

Quick Shoplog / Lookbook H&M bestelling

Afgelopen dinsdag kreeg ik dan (na twee weken wachten...) mijn H&M bestelling binnen waar ik vorige week over geschreven had. Ik wilde meteen een shoplog opnemen, maar ik had niet veel tijd meer voordat het donker werd. Vandaar heb ik snel een filmpje opgenomen, wat me een beetje doet denken aan een lookbook, maar dan anders. Het is een shoplog en lookbook in één! De eerste twee items heb ik overigens niet gehouden, de jassen waren toch niet helemaal waar ik naar op zoek was (en bovendien waren ze toch íets te koud), maar ik vond het leuk ze toch nog even 'aan' te laten zien.
Het filmpje duurt nog geen minuut, dus ik zou het leuk vinden als jullie het bekijken. Ik zal snel outfits plaatsen met daarin mijn gekochte items!


klik hier als je het filmpje niet kunt bekijken

Wat vind jij van mijn nieuwe kleren?


ps: ik ben niet zo goed in dit soort filmpjes (dit is ook niet écht een lookbook), maar het lijkt me wel leuk om in de toekomst nog meer te maken zodat ik kan oefenen.

nRelate Posts and Homepage