11/12/2013

Filmpje - The Humming Challenge met Suzanne

HOI? Kennen jullie ons mij/ons nog wel? Ik kan me niet herinneren dat we ooit in onze blogcarrière zó falend geblogd hebben. Maar goed, soms zijn andere dingen even belangrijker en bovendien kon ik ook geen inspiratie vinden. Ik kan niet beloven dat vanaf dit moment weer braaf 7 artikelen per week online komen, maar we gaan ons best doen weer wat vaker te plaatsen. Maar goed, in de herfstvakantie nam ik met Suzanne een filmpje op (op haar blog staat nog een andere challenge die we diezelfde dag opnamen!). The Humming Challenge! Ik heb heel lang uitgesteld om hem te bewerken, want dat vind ik altijd stom om te doen, maar nu is hij er dan eindelijk. Veel kijkplezier!



O, en trouwens... Als jullie nog graag een bepaald artikel willen zien, laat dat dan achter in de reacties, en wie weet halen wij hier inspiratie uit!




nRelate Posts and Homepage