11/13/2013

Inspiratie - blogging (en een kleine personal update)

Wow jongens, wat voelt het weer goed om lekker een blogje te tikken. Ik weet niet precies hoe lang (ik geloof drie weken...), maar ik heb even een flinke blogpauze gehouden. Door de herfstvakantie en toetsweek ben ik gewoon niet aan bloggen toegekomen. Ik wil heel graag weer om de dag een artikel posten, maar of dat gaat lukken weet ik nog niet. Er komen nog een aantal deadlines aan, en aangezien ik dit jaar in mijn examenjaar zit moet ik goed mijn best doen.
Ik heb net de toetsweek achter de rug, en het is heel lastig te zeggen hoe het ging. Eigenlijk moet ik zeggen dat ik niet eens durf te zéggen hoe het ging, omdat ik bang ben om mijn cijfers te hoog in te schatten. Herkennen jullie dat ook? Één groot cijfer heb ik in ieder geval al achter de rug. Vorige week maandag haalde ik maar liefst een 8 voor mijn literatuurgesprek! Dat was een hele opluchting, want dat cijfer telt heel vaak mee voor m'n eindcijfer voor literatuur. Ik hoop dat de rest van mijn cijfers ook voldoende zijn.
Omdat ik weer zin heb om te bloggen voor jullie, gaat deze inspiratie over, jawel, bloggen. Laptopje op schoot, thee erbij en camera bij de hand.

let's run away | via Tumblr

• I'm lovin' it • | via Tumblr
Me  | via Tumblr
Transparents(:
ETERNAL
MOHNKVAM

BEAUTYCHECKER: Spam je blog!

Daily Glamorous | via Tumblr
summer | via Tumblr
f a s h i o n i s t h a
Tornei-me insano | via Tumblr
Quiet company

Heb jij een blog? Laat je link achter in het daar voor bestemde vakje!

nRelate Posts and Homepage