11/27/2013

It's Party Time bij ESPRIT!



We kunnen er niet meer omheen: de kerstcollecties liggen al lang en breed in de winkels. Zo ook bij ESPRIT, een winkel waar we wel vaker over hebben geschreven. Ze hebben op dit moment zelfs een 'x-mas' kopje op hun website staan, waar je genoeg leuke kerstcadeautjes kunt vinden, zowel voor vrouwen als mannen (en zelfs kinderen). Ik vind het heel leuk om cadeautjes te krijgen, maar ook om te geven, en dus ging ik op zoek naar de leukste feestitems op de webshop.




Blouse - €49,95
Deze blouse vond ik heel erg leuk en chic! Ik zie me hem al dragen tijdens de feestdagen. Ik vind het leuk dat er kleine stipjes staan op de kraag en mouwen, dat maakt het allemaal net wat speelser. Ik denk dat dit blouseje ook heel leuk staat als je hem in een rokje stopt.

Trui - €49,95
Sweaters kunnen natuurlijk nooit ontbreken tijdens de winter, en dit is een heel leuk exemplaar. Met deze trui heb je geen ketting meer nodig! De steentjes op de hals zijn een echte eyecatcher. Met deze trui val je zeker op aan de kersttafel.

Ketting - €19,99
Over opvallen gesproken: deze ketting is een echte statement piece! Hij blijft chic doordat er geen kleur is gebruikt. Ik vind het leuk dat er een soort kanten patroon in de stenen zit verwerkt.

Colsjaal - €35,99
Wat is nou een beter kerstcadeau dan een lekker dikke sjaal? Ik ben persoonlijk zelf helemaal weg van sjaals. Deze vond ik er erg leuk uit zien, omdat hij een soort kleurverloop heeft. Hij ziet er ook lekker dik uit, dus deze houdt je vast wel warm tijdens de barre winterkou!

Zou jij een van deze items cadeau geven?

nRelate Posts and Homepage