11/15/2013

Moleskine Passions Recipe Journal

Een tijdje geleden won ik een Moleskine naar keuze, en toen koos ik voor het Receptenboekje. Ik kom vaak recepten tegen in tijdschriften of op blogs, die ik graag wil onthouden. Helaas vergeet ik elke keer waar ik het recept gevonden heb. Nu is dat probleem verleden tijd, want als ik iets lekkers tegen kom knip ik het uit het tijdschrift of schrijf ik het over in mijn Moleskine boekje. Ik hou van Moleskine, nu al.





Ik vind de voorkant van het boekje alleen al zo leuk. Van een afstandje lijkt het gewoon zwart, maar van dichtbij is dat zeker niet zo. Ook is het papier super stevig en is eigenlijk aan alles gedacht in dit receptenboekje.

Er zijn al een aantal tabbladen ingevuld, met o.a hoofdgerechten, desserts, cocktails, bijgerechten en voorgerechten. Ook zijn er in de tweede helft nog tabbladen over waar je zelf stickertjes op kunt plakken. Misschien wel te raden dat ik op eentje 'cakes and pies' heb geplakt, want dat is mijn middle name. Ik vind het echt een fijn boekje. Lekker dik, dus goed voor véél recepten, veel stickertjes, een vak achterin, een inhoudsopgave, een plekje waar mijn naam kan staan. Fijn en leuk!

Het lijkt me zo leuk dat ik dit boekje heel lang bewaar en er met de jaren steeds meer en meer recepten in komen te staan, tot hij vol is. Wie weet gebeurt dat ooit. Nu ik dit boekje heb, wil ik ook heel graag ee gewone Moleskine met lijntjes, die ik altijd bij me kan hebben en altijd in kan schrijven.

Wat zijn jouw favoriete recepten?







(info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage