11/28/2013

Outfit - 22/11/13





Afgelopen zondag zag je al de outfit van Marjolein, nu is die van mij aan de beurt! Op een koude vrijdagmiddag besloten we om weer eens lekker outfitfoto's te maken. Je zag maandag in mijn shoplog al allemaal nieuwe items, en die moest ik natuurlijk ook in een outfit aan jullie laten zien. Alles aan deze outfit is dus nieuw, behalve mijn Docs: die heb je natuurlijk al veel vaker gezien.



Ik wilde graag een beetje experimenteren met m'n lange tuinbroek, omdat ik het nog steeds lastig vind deze te combineren. Ik besloot het gestreepte truitje van H&M erbij te doen, maar omdat die op zichzelf niet heel warm is, deed ik nog de lekkerste sjaal ooit om mijn nek. Ik was bang dat de streepjes en de ruitjes zouden clashen, maar dit viel uiteindelijk heel erg mee. Marjolein heeft weer hele mooie foto's gemaakt, dus good job girl!


Er moest natuurlijk ook een beetje raar gedaan worden.



Tuinbroek - Missguided
Trui - H&M
Sjaal - C&A
Dr. Martens Black Smooth 1460's

Wat vind jij van deze outfit?



nRelate Posts and Homepage