11/24/2013

Outfit - Bouclé





Afgelopen vrijdag was een heerlijke dag. Ik had de eerste drie uur vrij en had ook maar één uur les. Ik ben toch maar naar die ene les gegaan, omdat het een vrij belangrijke les zou worden. Het feit dat ik niet de hele dag op school zou zitten maakte dat ik koos voor een iets minder comfortabele en makkelijke outfit, maar voor mijn peplum rokje! Ook had ik met Floor afgesproken om die middag pannenkoeken te bakken en weer eens foto's van ons outfits te maken. En yeah, ik ben super blij met de foto's! Vooral die hierboven, echt awesome! 
















Shirt - New Look
Rokje - Bershka
Maillot - Pieces
Laarsjes - Blackstone
Horloge - Oozoo
Ketting - Bijoux Brigitte
Armband - Fossil
Ringen - Ti Sento en Fossil

Het is trouwens weer een feit: Outfitfoto's maken in de kou! Terwijl Floor foto's stond te maken en ik zonder jas aan het poseren was begon ik lekker te bibberen. Maar goed, ik heb het er natuurlijk allemaal voor over.

Wat vind jij van deze outfit? 

nRelate Posts and Homepage