11/22/2013

Recepten inspiratie

Sinds het elke woensdag Marjolein-kookt-dag is, ben ik vaak op zoek naar inspiratie voor recepten. Die inspiratie doe ik op in bijvoorbeeld de Allerhande, maar ook komen er op blogs die ik volg veel lekkere recepten voorbij. Altijd als ik iets lekkers voorbij zie komen druk ik op de 'like' knop op Bloglovin, zodat ik later met gemak de receptjes terug kan lezen. Ik besloot een aantal van deze recepten even op een rijtje te zetten, met dit artikel als resultaat. Misschien doen jullie er ook weer inspiratie uit op!

Pasta met spinazie en spek



Ik vind pasta altijd zó lekker! Spaghetti, pasta pesto, alles is goed. Maar toch vind ik het altijd leuk om eens een andere soort pasta te eten. Linda publiceerde deze pasta, die ik meteen opsloeg. Het lijkt me zó lekker, en ook makkelijk te maken. Ik denk dat ik deze binnenkort ga maken.

Steak Salad met Crazypea
SteakSalad10

Als er één site is waar ik de meeste recepteninspiratie op doe, is het wel bij Tara en Larissa. Zij plaatsen altijd zulke lekkere dingen die ik het liefst meteen wil maken. Daarnaast vind ik de foto's altijd super mooi. Kijk die hierboven bijvoorbeeld, dat wil je toch het liefst meteen opeten? Het is een lekker biefstukje met groenten en Crazy Pea, en dat zijn de groene steeltjes die je op de foto kunt zien. Jum! Check het recept hier.

Peanutbutter/Nutella cups

Uhm, jammie! Ik ben dol op chocola en dol op pindakaas en dol op Peanutbuttercups. Bij dit recept begon ik spontaan te watertanden. Danique heeft het recept uitgewerkt in foto's, maar het 'oorspronkelijke' recept komt weer van een filmpje van Foodgloss. Maar anyways, dit lijkt me dus hemels en ik wil het eten.

Tonijnwraps
wrapsheader

Aline, dankjewel dankjewel dankjewel voor het plaatsen van het recept van je vaders tonijnwraps. Ook al heb ik ze nog niet gemaakt, het idee van 1. tonijn en 2. wraps in combinatie met elkaar, vind ik wel heel aantrekkelijk klinken. Jum!

Humus


Ergens vorig jaar zijn Floor en ik met school gaan eten bij een Romeins restaurant, waar ik voor de eerste keer humus at. Dat is lekker zeg! Toen ik dit recept op Oh Jolie zag, sloeg ik het dus meteen op. Helaas ben ik het tot nu toe steeds vergeten dat ik dat recept had  opgeslagen, en ook weet ik nog niet zo goed waar ik dat bij wil maken. Maar het lijkt me wel heerlijk!

Browniekoekjes


Browniekoekjes klinken goed toch? Dat vind ik dus ook. Lisa plaatste deze al best een tijdje geleden, en net als de humus ben ik dit recept een beetje uit het oog verloren. Maar nu weet ik weer dat het bestaat en wil ik het binnenkort zeker maken. Ik krijg het nog druk ;)

Dat was het so far! Ik heb weer heel wat recepten herontdekt, en als je ook van koken of bakken houdt, raad ik je zeker aan om eens een kijkje te nemen op de links die onder elke foto staan. Als je nog een recept-aanrader hebt, dan hoor ik dat graag!





nRelate Posts and Homepage