11/17/2013

Zaterdag make-up en outfit

Gister was het zaterdag, en ik denk dat dat - naast vrijdag en zondag - één van mijn favoriete dagen van de week is. Ook al moet ik vaak best wat dingetjes doen op zaterdag, ik vind het fijn dat ik daar alle tijd voor heb en tussendoor nog een lekker broodje kan eten of een stukje kan gaan lopen. Gister besteedde ik mijn ochtend aan het leren van een toetsje, bloggen, chillen en 's middags was ik drie uurtjes te vinden aan de kassa van de Albert Heijn. Je begrijpt dat dit niet de activiteiten zijn die ik met een jurkje en knalrode lippen wil uitvoeren. Eigenlijk gewoon in een simpele outfit, zoiets als ik vaak draag als ik naar school ga. Ik vind mode leuk, maar de outfits die jullie te zien zijn zijn vaak outfits die ik niet naar school draag. Doe mij maar simpel! Maar goed, ik heb wat foto's gemaakt van mijn zaterdagochtend aankleed en opmaak ritueel.





What to wear what to wear what to wear. Zie je trouwens dat ik de dingen in achterin mijn kast op kleur heb gesorteerd, leuk he? Niet alles trouwens, want de drie rechter dingen gaan nog naar mijn nichtje.

Mijn outfit op mijn bed gegooid, klaar om aan te kleden.

Broek van Gstar, Shirt van Pull&Bear en Blazer van de Bershka. Lekker een outfit waarin ik me niet 'opgesloten' voel, maar die nog wel oké is.



Ik doe normaal eigenlijk alleen maar dagcrème en mascara op, maar ik besloot gister een iets uitgebreidere make-up look te maken. Voor dit artikel, en omdat ik dat sowieso al heel lang niet meer gedaan had.

... En mijn make-up! Ik heb op mijn ogen mijn subtiele Inglot paletje gebruikt, en verder de dingen die je kunt zien op de foto waar alle spullen bij elkaar liggen. Ik wéét dat mijn huid rood is, en dat sommige mensen hier een dikke laag foundation overheen zouden smeren, maar als ik dat doe voel ik me gewoon niet mezelf. Ik heb het geprobeerd hoor, maar elke keer als ik dan in de spiegel kijk zie ik een wortel in plaats van Marjolein. Ik hoor gewoon een rood hoofd te hebben, ofzo.

De ring die ik voor mijn verjaardag kreeg van papa en mama (van het merk Fossil) kon ik eindelijk in de goede maat ophalen deze week. Ik vind hem echt mooi!

Dit was mijn simpele outfit en simpele make-up-look!

Wat draag jij op zulke zaterdagen?


nRelate Posts and Homepage