12/08/2013

Danku Sinterklaas!

Donderdagavond zat ik vol verwachting naar de kachel te staren. Niet omdat ik verwachtte dat Zwarte Piet er elk moment doorheen kon komen, maar omdat daar al heel wat pakjes lagen. Wij vieren Sinterklaas altijd tijdens een gourmet, en leggen alle kadootjes bij de kachel neer. Af en toe pakken we dan een kado en die pakken we dan uit. Ik vind het altijd heel erg gezellig. Ook dit jaar heb ik weer leuke dingen gekregen, en ik vind het leuk om dat aan jullie te laten zien.




Omdat ik dit jaar eindexamen doe, had ik eigenlijk wel een woordenboek nodig. Ik vroeg 'm voor Sinterklaas, omdat ik hem dan zelf niet meer hoef te kopen. Ik ben er echt blij mee, want de voorkant is leuk en nu heb ik eindelijk een eigen woordenboek E-N! :D





Ik zette in mijn 'muziek artikel' al een nummer van de Katy Perry CD. Ik heb de CD gekregen en dat vind ik leuk. Nu ik dit artikel type heb ik het ook opstaan, en ik zit lekker te swingen achter mijn laptop.



Al jaren stond een appeltjesparfum van DKNY op mijn wishlist. Ik wilde eerst altijd Be Delicious, maar Golden Delicious is de wat meer herfst-/winterachtige variant van het geurtje. Ik kreeg dan ook Golden Delicious. Hij ruikt zó lekker en ik ben verliefd op het flesje.

Ook vroeg ik nieuwe geurbranderwax. Papa had me getrokken met lootjes en luisterde goed naar mijn wensjes. Hij kocht twee bloem-achtige geuren. Ik vind ze lekker ruiken. En er zitten echte bloemetjes in, is dát even heftig.















Dit boek met foto's van steden en plekken op de wereld vind ik echt geweldig. Ik vroeg een boek met reisfoto's en daar heeft Sinterklaas erg goed naar geluisterd. Ik kan hier echt uren doorheen bladeren en mijn lijst met plekken waar ik nog heen wil wordt alleen maar langer en langer... Er staan ook een paar dingen in waar ik geweest ben (Londen, Berlijn, Parijs, Bilbao) en dat vind ik wel heel vet.



Mijn muis had het helaas begeven, dus kreeg ik een nieuwe (draadloze) muis. Hij heeft 8 meter bereik, dus dan kan ik vanaf de andere kant van mijn kamer mijn laptop besturen... ;) En Sinterklaas is wel echt helderziend trouwens, want hij weet én dat mijn muis kapot is, én dat ik van graffiti hou. Hoe doet hij het toch?





Het laatste dat ik kreeg, is deze mooie lipstick van Essence! Ik vind hem zo mooi. Lekker fel rood. Dinsdag komt van deze lipstick een review/swatch online, dus die zien jullie vanzelf verschijnen!

Ik vind het jammer dat Sinterklaas nu alweer voorbij is. Ik vind het altijd zo'n gezellige tijd! Ook vind het ik echt leuk om kadootjes te kopen voor anderen. Kerst komt er natuurlijk wel weer aan, maar op de één of andere manier vind ik dat toch nooit zo leuk als Sinterklaas.

Heeft de Sint jou ook iets gegeven?





nRelate Posts and Homepage