12/10/2013

Essence Longlasting lipstick in Dare To Wear

Met een rode lipstick op voelde ik me een paar jaar geleden een clown, terwijl ik het nu erg mooi vind. Ik had al een tijd de 'nieuwe' lipsticks van Essence op het oog. Ik ben dan ook erg blij dat ik een Longlasting lipstick in het bezit heb, en deze voor jullie kan reviewen. Ik heb de kleur 'Dare to wear', want durven moet je wel een beetje om zo'n felrode lipstick op te doen.



Ik vind de combinatie van zwart met rood zó ontzettend chique staan. Het lijkt alsof de lipstick echt van een heel goed en duur merk is. Ik vind het echt een pluspunt dat de 'e' nog in de lipstick zelf staat gedrukt, dat maakt het net weer wat leuker dan wanneer dat niet zo zou zijn.

Op mijn hand lijkt de lipstick nog helemaal niet zo rood als hij is. Wel voel ik dat de lipstick goed romig is en fijn smeert. Hij droogt niet uit, en dat is iets wat een fijn iets is in de winter en herfst.

Op mijn lippen daarentegen is hij wel lekker fel! Ik vind hem echt tof. Zoals je misschien kunt zien op de foto droogt de lipstick niet uit en vallen eventuele velletjes (bij mij) ook niet erg op. Ook blijft de lipstick goed zitten, het is alsof het een beetje in je lippen trekt. Wel gaat hij eraf tijdens het eten.

En dit is 'm op mijn hoofd. Ik vind hem mezelf wel goed staan, al zeg ik het zelf.

Ik ben tevreden met de lipstick. De kleur, prijs, verpakking en houdbaarheid vind ik erg goed. Ik zou zo niet weten wat ik niet fijn vind.


Heb jij al ervaring met de Essence lipsticks?








(info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage