12/24/2013

Facts about us + winactie

Winactie is gesloten!



Na 3.5 jaar bloggen kennen jullie, de volgers van Sweethippos, ons al best goed. Jullie weten welke dingen we leuk vinden en welke niet, afgaande op de onderwerpen van onze artikels. Maar wat is er leuker dan nog wat meer inside facts te weten te komen? Ik (Marjolein) was al een hele tijd van plan om een '25 facts about me' artikel te maken, maar brainstormend op Facebook met Floor kwamen we tot een leuk idee. De 25 facts over Marjolein gaan er gewoon komen en daarna krijgen jullie óók nog leuk wat facts te weten over Floor. Maar hé, dat is toch niet alles? Nee inderdaad, want jullie kunnen ook nog wat leuks winnen. Benieuwd? Lees dan het artikel.

25 facts about Marjolein

1. Ik ben geboren op 23 oktober 1995
2. Vroeger speelde ik vaak met Barbies, ik kon me er uren mee vermaken samen met een vriendinnetje.
3. Ik heb anderhalfjaar een beugel gehad. Ik had een huge spleet tussen mijn tanden.
4. In de eindmusical in groep 8 speelde ik danslerares. Helaas kan ik niet dansen.
5. Ik speel al ongeveer 10 jaar dwarsfluit.
6. Ik heb nog nooit een vriendje gehad.
7. Mijn guilty pleasure film is 17 again. Met Zac Efron.
8. Ik wil volgend jaar heel graag Internationale Betrekkingen studeren in Groningen.


9. Ik hou erg van lezen.
10. Stoppen met lezen midden in een hoofdstuk vind ik verschrikkelijk, en dat probeer ik ook altijd te vermijden.
11. Mijn favoriete acteur is Ryan Gosling.
12. Ik ben niet zo'n partyer. Ik vind het leuker om bij iemand thuis gezellig te chillen, of gewoon lekker thuisblijven.
13. Mijn slaapkamer is op zolder.
14. Voordat we begonnen met Sweethippos.nl had ik een eigen, falende, blog genaamd i-am-a-fashion-addict.
15. Mijn favoriete soort taart is cheesecake.


16. Jillz en Canei zijn mijn favoriete (alcoholhoudende) drankjes.
17. Er zijn twee sieraden die ik altijd draag: mijn horloge en mijn ring.
18. Zomer is mijn favoriete seizoen.
19. Van alle social media vind ik Instagram het leukst. (mijn gebruikersnaam: marjoleinzoet)
20. Mijn dagelijkse make-up bestaat alleen maar uit oogpotlood en mascara.
21. Ik werk al 2.5 jaar bij de Albert Heijn. Ik ben zowel kassa-chick als vulploegmedewerker.
22. Ik ben naar 4 concerten geweest in mijn leven: Jan Smit, The Script, Passenger en Will and the People. Verder ben ik ook naar festivals geweest.
23. Ik vind mijn voeten erg lelijk.
24. Ik krijg een vakantiegevoel van regen op het raam terwijl ik in bed lig, omdat het me doet denken aan het geluid van regen op de tent.
25. Ik vind de Primark niet zo geweldig, omdat het er altijd zo druk is.

10 facts about Floor

1. Het liefst sta ik vroeg op in het weekend (oftewel voor half tien) zodat ik een lekker lange dag heb en veel kan doen. 
2. Het voorgaande is mogelijk doordat ik eigenlijk nooit tot laat uitga. Ik hou van chillen op de bank of in bed met internet of een goed boek!
3. Ik ben vorig jaar begonnen met het ABC-project en heb ontzettend gefaald. Desalniettemin moet en zal ik het afmaken.
4. Er is een bos letterlijk tegenover mijn huis waar ik graag in wandel of foto's maak. 
5. Ik heb een 15-jarig broertje genaamd Marnix.
6. Stiekem baal ik er heel erg van dat ik nooit naar concerten kan, omdat mijn favoriete bands óf te oud óf dood zijn. 
7. Over oude muziek gesproken: het liefst luister ik naar deze bands op vinyl. Voor mijn verjaardag in april kreeg ik een platenspeler van mijn opa en sindsdien ben ik hooked!
8. Ik ben een echt kattenpersoon. 
9. Soms raak ik veel te veel emotionally involved met fictional characters.
10. Ik praat graag in half Engelse zinnen, lees veel Engelse boeken, hou van Engeland en ga volgend jaar Engels studeren in Groningen. Ja, I love English. 

Winactie!

















Afgelopen vrijdag kwam er al een artikel online over de Q&A a day. En je kunt het misschien wel raden: wij geven een exemplaar weg. We gaan ervoor zorgen dat je, mocht je de winnaar zijn, hem voor 1 januari in huis hebt, zodat je meteen op de allereerste bladzijde kunt beginnen.

Wat moet je doen om kans te maken?
Laat een reactie achter met daarin dat je meedoet en een leuke fact over jou. Dit mag alles zijn, als het maar origineel is! Vergeet ook niet te vermelden welke eventuele extra kansen je hebt gedaan en met welke username zodat wij het kunnen controleren. Ook moet je ons volgen via Bloglovin'.

Extra kans maken?
+1 Tweet het volgende: Doe mee en maak kans op een Q&A a day op www.sweethippos.nl @FloorvdBerg @MarjoleinZoet #winnen
+1 Volg ons op Instagram (floorsweethippos en marjoleinzoet)





nRelate Posts and Homepage