12/09/2013

Gehyped op Lookbook #12

Inmiddels weten jullie dat LookBook.nu mijn favoriete site is om fashion inspiratie op te doen. Ik breng nu al flink wat tijd door op deze site en het verveelt nooit, door alle gave looks van meiden én jongens die ik tegenkom. Ook voor deze keer heb ik weer een paar outfits op een rijtje gezet die volgens mij de moeite waard waren. Sommige zijn al van een hele tijd terug, andere zijn wat recenter.

Sunday Sunset


Katarina ging met haar hondje en een grote mok Starbucks op de foto. Haar outfit is helemaal in de herfstsferen, want ze heeft haar herfstjas al weer aangetrokken. Ik vind het een mooi model, het patroontje is leuk en de fit is ook mooi vrouwelijk. Haar graphic tee vind ik ook heel gaaf, die kunnen altijd, net zoals de zwarte broek en boots. Een mooi geheel!

Tartan Bomber Jacket


Zelf heb ik al een geruit blouseje en twee tartan sjaals in mijn bezit, maar Katarzyna heeft haar outfit gecombineerd met een geruit jasje. Het is echt de eyecatcher van de outfit, naast de mooie, stoere gouden sieraden. Ik merk wel dat dat de outfits zijn die ik het leukst vind, met een bepaald kledingstuk wat eruit springt. Ik vind de grijze trui ook erg mooi, die zou ik ook wel in mijn kast willen hebben hangen. 

Dr. Martens


Iris komt van Nederlandse bodem en heeft een lekker stoere outfit samengesteld met
Cherry Dr. Martens (die ik ook nog graag wil) en een spijkerblouse/jasje. Ik merk dat ik op dit moment denim heel erg leuk vind in outfits, vandaar dat de twee volgende ook allemaal een denim element hebben. Ik vind Iris' haar ook erg gaaf, stiekem zit ik eraan te denken om ook de onderkant van mijn haar een tintje lichter te maken. 

01.10.2013

Violets outfit zijn altijd lekker duister gefotografeerd, daar hou ik wel van. Ook hier heeft ze weer een gave setting gekozen, het past perfect bij de outfit. Het denim jasje met bontvoering was van haar vader, en zo één staat ook erg hoog op m'n wishlist, het liefst ook in deze mooie blauwe kleur. De Dr. Martens gaan natuurlijk heel goed samen met deze stoere outfit, net zoals de zwarte skinny jeans. 

We Can Be Heroes


De titel is al cool (want 'Heroes' van David Bowie), maar de outfit van Christoph is tenminste net zo leuk. Ook hier weer een mooi spijkerjasje met een mooie wassing, en de sjaal lijkt me heerlijk warm. Ook de schoenen zijn gaaf, het enige minpuntje vind ik de ontzettend strakke broek. Gelukkig kan Christoph het goed hebben. 

Welke van deze outfits is jouw favoriet?


nRelate Posts and Homepage