12/13/2013

Ik hou van vrijheid, bijna vakantie, salaris en meer

Yes! Na zo'n drie weken elke dag heel hard leren is het nu weer even klaar. Gistermiddag van half 2 tot half 4 maakte ik mijn geschiedenis SE over de Verenigde Staten en naar huis fietsend met Floor besefte ik me ineens dat de vakantie nu wel heel dichtbij komt. Een goed argument om een blije post te maken met wat dingetjes waar ik blij mee ben, met ter illustratie foto's die ik maakte/instagramde met mijn mobiel. Vandaar de 'slechte' kwaliteit.


Einde van de leertijd
Wauw, wat was ik blij toen ik de laatste vraag van de geschiedenis toets maakte, het blaadje inleverde en het lokaal uitliep. Ik heb zó lang geleerd, en niet alleen voor deze toets maar ook voor de herkansing en tentamen van PUC, dat ik echt wel weer even toe ben aan chillen, me-time en leuke dingen doen. En bloggen natuurlijk.




Mijn nieuwe rugzak
Met pijn in mijn hart heb ik een paar weken geleden mijn zes jaar oude Eastpak in de vuilnisbak gegooid. Ik heb hem al sinds eind groep 8, en dat is dus zo'n zes jaar. De rits was helaas helemaal kapot, waardoor ik hem niet meer open of dicht kon doen. En ach, het was ook wel een beetje tijd voor een nieuwe en rustigere versie van de tas. Ik koos een simpel grijs gemêleerde, en ik ben er blij mee. Deze vloekt tenminste niet zo bij mijn kleding als mijn oude blauwachtige met vogels.

Bijna vakantie! 
EINDELIJK is het bijna vakantie. Ik vind dat moment altijd heerlijk, en het yes-het-is-bijna-vakantie-gevoel hoort ook helemaal bij de blijheid van de vakantie vind ik. Ik heb al wat leuke dingen op de planning staan voor de vakantie, zoals naar Utrecht met Floor, Soesja en Lisa en waarschijnlijk ook weer eens uit. En verder ga ik ook veel werken, genieten van de rust en misschien een heel klein beetje leren...


De beste pizza ever eten
Hebben jullie wel eens de verse steenoven pizza's van de Albert Heijn gegeten? Nou, die zijn dus echt heel lekker. Ik was zaterdagavond helemaal alleen thuis en ik had verder ook niemand ter gezelschap gevraagd. Ergens voelde ik me wel een beetje een kluizenaar, maar ik had zo hard gewerkt dat ik alleen maar in alle rust op de bank wilde liggen met een film. En pizza dus, want die moest ook gegeten worden. Ik vind de pizza zó perfect, en er zit ook rucola bij dus die gooi ik er altijd lekker overheen.

Salaris
Jaaaa, het is weer dé tijd van de maand dat mijn bankrekening een beetje gevuld wordt met mijn eigen verdiende geld. Ik vind het altijd een leuk moment, omdat ik er weer dingen van kan kopen, maar ook wel een beetje omdat ik elke keer weer denk 'dat ik heb ik wel mooi zelf bij elkaar gewerkt'.


Bloggen en foto's maken
Deze moet er gewoon bij omdat het heerlijk is om lekker te bloggen en foto's te maken en alles wat daarmee te maken heeft. Ik blijf het leuk vinden. En joepie voor alle nieuwe volgers die Floor en ik de laatste tijd krijgen. DANKJEWEL!!! 

Hoe gaat het met jou? Heb je al plannen voor de vakantie?




nRelate Posts and Homepage