12/18/2013

Inspiratie - Christmas Decoration

Nog een week wachten, en dan is het 25 december, wat de dag is dat wij kerst vieren! Maar alleen het feest is niet genoeg, want zonder eten, mooie kleren en kerstversiering is het kerstidee niet compleet. Zelf heb ik dit jaar mijn kamer niet versierd, omdat de kerstlampjes die ik vorig jaar om mijn spiegel had, kapot zijn... Maar ach, in de woonkamer staat wel een kerstboom, een kerststalletje en hangen leuke lampjes. Om wat inspiratie op te doen en jullie inspiratie te geven hoe je je kamer/huisje/... leuk kunt versieren, struinde ik Weheartit af. Merry Christmas!


Hmm:)...
dustjacket attic: christmas

dustjacket attic: christmas

Christmas decoration <3

Vintage Tree

Soft Boots

❅ Have a Holly | via Tumblr

M.

Captured by reality | via Tumblr

Holidays

Untitled

Wat zijn jouw plannen voor de kerstdagen?




nRelate Posts and Homepage