12/11/2013

Inspiratie - winter items & outfits

Maandag liet ik al wat winterachtige outfits zien aan jullie in mijn nieuwste 'gehyped op Lookbook', maar ik ben nog lang niet klaar, hoor. Op mijn WeHeartIt staan nog veel meer mooie warme looks die ik graag met jullie wil delen. Ik wilde er eerst niet aan geloven, maar ik geef toe dat ik het nu weer heerlijk vind om lekker in mijn dikke truien weg te kruipen. In deze inspiratiepost zie je die dus veel terug, en ook gave jasjes en chunky vesten. I hope you're ready!
Fjk
Untitled
The Other Side | via Tumblr
Sweaters 💕
0verflow.tumblr.com
.;;
Fashion
<3!!
××
good vibes ☯ | via Tumblr
outfit | Tumblr
Hi l
Goodnight Verona | via Tumblr
Aw love this jumper
Ootd
sweater
Everything is 3D blasphemy.
angelsattire
you had me at hello; ♥ | via Tumblr

Wat is jouw favoriete winteritem qua kleding?

nRelate Posts and Homepage