12/30/2013

Meeten met Soesja & Lisa + mini shoplog

Het is ongelofelijk om te bedenken dat we Lisa al meer dan een jaar niet meer gezien hadden. De vorige keer was zo gezellig, dat moest overgedaan worden, en wel snel! Soesja moest natuurlijk ook mee, en zo kwam het dat we 27 december afspraken in Utrecht voor een klets/eet/shopplan. We begonnen de middag bij Keek, een heel leuk biologisch/fair trade tentje waar we soep en tosti's aten en thee dronken, en gingen vervolgens door om de leukste winkels van Utrecht te bezoeken. We maakten onder andere een stop bij Episode, de Pull&Bear (die nieuw is in de stad) en Monki. Er moest natuurlijk ook nog een lekker taartje gegeten worden bij de HEMA, waar we ook nog even last minute foto's maakten. Toen was de dag heel snel om kan ik je vertellen! Maar het was o zo gezellig, net zoals de vorige keer in Amsterdam.





Omdat we in zo veel leuke winkels waren konden we het natuurlijk ook niet laten om lekker wat leuke kleren te kopen. Ik kon natuurlijk niet achterblijven, hoewel ik niet compleet los ben gegaan.



Een paar dagen van tevoren had ik per ongeluk al een kijkje genomen op alle webshops die ik ken om te zien of er mooie dingen in de sale waren. Schoenen had ik niet echt nodig, maar ik wil al zo lang een paar chelsea boots dat ik ze gewoon bestelde bij Sacha. Ik vond ze vrij perfect: geen poespas, bovendien in mijn grote maatje 42 en van echt leer. Ze lopen echt geweldig, het leer is heel soepel en het zijn echt van die - hopla-ik-trek-ze-even-aan schoenen door het elastiek aan de zijkanten. Ik kan niet wachten om deze te combineren met een strakke broek of een rokje of jurkje. Ze kosten €69,95. (op dit moment is er een kortingsactie van 15% waar ik ook van geprofiteerd heb!)



Ook al zit de H&M in bijna elke stad, we moesten toch even kijken. Ik zag een heel gaaf zwart schaap giletje, maar ik heb geen idee waarom ik hem niet gekocht heb. Wel nam ik heel veel dunne ringetjes mee in allerlei maten. Er zitten 'normale' ringen tussen, maar ook een paar above knuckle ringen! Ik vind ze heel leuk, het is nog eens wat anders.


We maakten ook nog even een korte stop bij de Monki, een winkel die ik heel erg leuk vind. Mijn oog viel op dit simpele maar eigenlijk niet zo simpele t-shirt. Hij is donkergrijs met een soort van vintage wash eroverheen, heel gaaf. Deze ga ik lekker grungy combineren met m'n Dr. Martens!

Heb jij laatst nog geshopt in de sale? En wat heb je toen gekocht?

nRelate Posts and Homepage