12/31/2013

Mijn 2014 bucket list

Eind vorig jaar deed ik een wanhopige poging om een leuk lijstje te maken met dingen die ik in 2013 wilde bereiken of doen. Ik bleef hangen bij vijf dingen, waarna ik mijn notitieboekje dichtdeed en er nooit meer naar keek. Laatst vond ik het terug, en het was teleurstellend hoe weinig dingen van die al weinige dingen ik gedaan/volbracht had. Iets te jammer, maar wel voor herhaling vatbaar om een lijstje te maken met (lekker random) dingen die ik in 2014 wil doen en bereiken. Ik heb mijn bucket list opgedeeld in twee categorieƫn: school/werk en vrije tijd.
2014

School/werk

1. Eindelijk het tentamen van mijn extra vak (Pre University College) Work Psychology halen.
2. Slagen voor mijn eindexamen.
3. Natuurkunde afsluiten met een voldoende.
4. Toegelaten worden bij Internationale Betrekkingen, en anders een andere leuke studie vinden.
5. Een nieuw baantje vinden.

Hawaii | via Tumblr

Vrije tijd

6. Naar de dierentuin in Emmen.
7. Vaker uitgaan.
8. Ook in 2014 mijn Reading Challenge van 30 boeken halen.
9. Een date.
10. 10 kilometer rennen.
11. Meedoen met een hardloopwedstrijd.
12. Een nieuwe sport ontdekken en gaan doen.
13. 1000 volgers op Sweethippos.nl behalen.
14. Naar een persevent met Floor.
15. In een random trein stappen en zien waar ik uitkom (in Nederland)
16. Front row staan bij een concert.
17. Een leuke stedentrip doen.
18. Naar IndonesiĆ« (DAT GA IK OOK DOEN!) 
19. Dolfijnen spotten.
20. Nieuwe vrienden maken.
21. SUPPEN (Stand Up Peddeling) 
22. Een dagje naar een spa.

Untitled

23. Red Velvet Cake bakken.
24. Windsurfen
25. Een hele nacht doorhalen.
26. Filmmarathon houden.
27. Cocktails maken.
28. 100 fans op Lookbook.
29. Sushi proberen.
30. Een week lang zonder social media.
31. Met Suzanne een nacht in een hotel slapen.
32. Q&A a day het hele jaar volhouden.
33. Naar een musical.
34. Mijn rijbewijs halen.
35. Leren hoe te longboarden.
36. Color Throwing.
37. EEN GEWELDIG JAAR HEBBEN!

Wat staat er op jouw 2014 bucket list?










nRelate Posts and Homepage