12/16/2013

My life in pictures - december #1

Goedemorgen lovelies! Ik ben weer terug met een nieuwe 'my life in pictures'. Dat ik de vorige maakte lijkt nog maar een week geleden, zo snel gaat de tijd voorbij op dit moment. Deze week is al mijn laatste week voor de kerstvakantie. Vrijdag hebben we sportdag en daarna kunnen we heerlijk twee weken bijkomen en rustig aan doen. Ik kijk altijd heel erg uit naar de Kerstvakantie, want voor mijn gevoel is die vakantie altijd het gezelligst. Lekker kaarsjes (of de openhaard) aansteken, kerstliedjes op de radio, veel kerstkransjes eten en natuurlijk de rijkelijk versierde kerstboom bewonderen.
Ik heb vorige week natuurlijk Sinterklaas gevierd met m'n gezin en wat leuke cadeautjes gekregen. Ook kreeg ik wat leuke spulletjes binnen van internet en bakte ik pepernoten. Kijk je mee?



1. een van m'n favoriete accessoires op dit moment: dit horloge met wereldkaart. Ik vertelde in een shoplog dat hij naar me onderweg was, en nu kreeg ik hem eindelijk binnen. Volgens mij is dit een van m'n meest gelikete foto's op Instagram, zo leuk vonden jullie hem.
2. een outfit met een boel nieuwe kledingstukken aan. Jullie zullen deze stuk voor stuk voorbij zien komen donderdag, want dan komt een collective haul van de afgelopen paar weken online.
3. het was bijna Sinterklaas en dan moeten er natuurlijk ook pepernoten worden gebakken. Normaal mislukken ze bijna altijd bij mij, maar dit keer waren ze heerlijk (hoewel ze wel een beetje uit proportie waren ;).
4. cadeautjesss! Op vrijdagavond vierden wij Sinterklaas. Meestal trekken we lootjes, en zo nu ook. Ik had mijn moeder dit keer, en knutselde een mooie cadeaubon voor haar in elkaar. Ook ik werd erg verwend, maar dat zie je donderdag.


1. één van m'n cadeautjes: een chocoladeletter 'B'. De 'F' was op.
2. op dit moment lijkt het gewoon niet meer licht te worden in mijn kamer. Ik moest zelfs 's ochtends de flitser gebruiken! Ik ben echt heel blij met dit ding, ik kocht hem precies een jaar geleden. Ook deed ik een soort experiment met m'n fotobewerkapp Pixlr Express, ik vond het resultaat best cool!

Heb jij Sinterklaas gevierd? En waar kijk jij naar uit?

nRelate Posts and Homepage