12/21/2013

Nailart - christmas pudding

Vorige week zondag was ik zo in de christmas spirit dat ik besloot om mijn nagels om te toveren in een kerstig geheel. Ik wilde origineel zijn op de een of andere manier en besloot om een soort kerstpudding op mijn nagels te maken. Het klinkt een beetje raar, want mensen op bijvoorbeeld school vonden mijn nagels heel leuk, maar hadden geen idee wat het voor moest stellen *oeps*.  Misschien snap je het als je dit plaatje ziet. Ik ging aan de slag met een aantal kleuren nagellak en een paar stripers en daar rolde deze nailart uit.
Ik ga stap voor stap uitleggen hoe ik dit heb gedaan (hoewel het bijna voor zich spreekt).





1. We beginnen natuurlijk met de basiskleur. Christmas pudding is bruin, dus ik gebruikte 'Lost in Mud' van Catrice (ik weet niet of deze nog te koop is), maar elke bruine kleur is goed.


2. Tijd voor glazuur! Ik wilde eerst aan de slag met een striper, maar dit bleek niet helemaal te werken. Daarna probeerde ik het gewone kwastje van 'Snow Motion' van Catrice uit, en dat lukte wat beter. Alsnog niet helemaal tevreden, wellicht dat het met een dotting tool beter werkt. Je kunt er echter wel glazuur in zien, toch? ;)


3. Hulstblaadjes maken op je nagels is moeilijk, blijkt maar weer uit wat voor streepjes je hier op mijn nagels ziet. Ook hier gebruikte ik weer een striper voor, want je moet toch wat met de tools die je hebt. Gelukkig ziet alles er straks beter uit met de - letterlijke - kers op de taart!



4. Hé kijk jongens, de kerstpudding is af! Een beetje rommelig van dichtbij, maar van veraf des te leuker. Het was lang geleden dat ik wat had gedaan aan m'n nagels, dus deze makkelijke nailart was weer een goed begin.

Hoe lak jij je nagels voor Kerst?

nRelate Posts and Homepage