12/19/2013

New In - eBay, ASOS, dank u sinterklaasje

Maandag vertelde ik al dat ik donderdag een shoplog zou plaatsen met daarin spulletjes die ik binnen heb gekregen van o.a. eBay en ASOS. Ook leek het me leuk een aantal van mijn sinterklaascadeautjes te laten zien, want ik ben heel erg verwend met leuke presentjes.



Een paar weken geleden vertelde ik al dat ik een nieuwe mobiel had. Het touchscreen van m'n oude HTC'tje had het begeven en er was dus een andere telefoon nodig. Na wat research kwam ik op de Huawei Ascend Y300. Ik had op tv al een reclame van Huawei gezien, maar verder had ik nog nooit van het merk gehoord. Toen ik zag dat deze telefoon maar €130 (!) kostte, besloot ik hem te bestellen. De reviews waren heel goed, en de prijs ook. Ik kon het me namelijk niet veroorloven om meteen een mobiel van €400 te kopen. Tot nu toe ben ik heel tevreden. Hij doet alles wat ik wil dat hij kan doen, en voor mij zit er genoeg geheugen op (op de HTC Wilfdfire zat namelijk veel te weinig). 
Ik moest er natuurlijk ook een goed en het liefst ook leuk hoesje bij hebben. Dan is eBay je beste vriend! Ik zag dit leuke polkadot exemplaar in een van mijn lievelingskleuren voor niet al te veel geld. 

Van spijkerjasjes krijg ik nooit genoeg, en toen Josephine in haar wishlist dit gave jasje van ASOS zette, wist ik niet hoe snel ik moest bestellen. Hij was namelijk in de sale en vrij goedkoop voor zo'n gaaf spijkerjack. Hij valt lekker oversized en het gaafste is natuurlijk de dip dye. Ik denk dat ik hier zeker nog een outfitpost mee maak.

Ik zat al een tijdje te azen op deze furry blazer van H&M. Toen er weer een kortingscode was kon ik het niet laten hem te bestellen. Hij is zo zacht dat ik de hele tijd mezelf wil aaien, en behalve dat is hij heerlijk warm. Hij heeft driekwart mouwen, wat hem wat speelser maakt, en hij is vrij kort. Ik denk dat ik deze ga aantrekken met de feestdagen!

Ik vind mijn (iets te korte) rode velvet rokje heel erg leuk, maar ik had nog niet genoeg. Op eBay spotte ik een mooi marineblauw exemplaar (dacht ik), die als het goed is wat langer was. Toen ik na een maand mijn pakketje kreeg bleek dat het rokje best een felle kleur blauw had. Niet helemaal wat ik dacht, maar toch hartstikke gaaf. Het is wel duidelijk met dit rokje dat ik geen 'eBay figuur' heb, maar hopelijk rekt het elastiek nog een beetje uit. Ook dit rokje staat heel feestelijk met een mooi blousje erboven.

Nu op naar een paar van m'n sinterklaascadeautjes! Zoals jullie misschien weten speel ik elektrische gitaar, en ja, dat maakt wel een beetje lawaai. Als hint gaven me ouders me dus deze koptelefoon. Ergens was ik beledigd, maar ik snap ook wel dat ze niet de hele tijd die herrie willen horen (terwijl ze ook vaak genoeg zeggen dat ze het jammer vinden dat ik nooit voor hen 'optreed' :P). Er komt best mooi geluid uit dit ding en hij ziet er ook nog eens cool uit, dus een slecht cadeau was het zeker niet.

Tot slot kreeg ik nog dit leuke dekbed, de achtergrond van alle voorgaande foto's ;) De plattegrond van New York / Manhattan staat erop, zo gaaf. Hij komt van H&M Home. 

Wat heb jij voor sinterklaascadeautjes gekregen? En wat vind je van mijn aankopen?

nRelate Posts and Homepage