12/29/2013

Outfit - Christmas Day

Wauw, wat vlogen de kerstdagen dit jaar snel voorbij. Ik vond kerst andere jaren nooit heel leuk, maar dit jaar vierden we het op een veel gezelligere manier. Ik heb leuke dagen gehad, en bij leuke dagen hoort natuurlijk een leuke outfit. Ik draag nauwelijks jurkjes, en heb er eigenlijk ook maar ééntje. Toch voel ik me er altijd goed in en beloof ik mezelf dan dat ik vaker jurkjes aan doe. Met kerst pakte ik mijn jurkje weer uit de kast en combineerde deze met een rode blazer. Ook besteedde ik meer aandacht aan mijn make-up dan normaal en droeg ik felle, rode, lipstick. Ik laat jullie mijn kerstoutfit zien. En oja, dankjewel Suus voor het maken van de foto's :D



















































Ik vind het leuke aan deze outfit dat hij chique en stoer tegelijk is. Chique door het jurkje en de blazer, stoer door mijn laarsjes, die ik nog steeds geweldig vind.

Wat droeg jij met de kerstdagen? 










(info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage