12/25/2013

Outfit - merry christmas everybody!



Vandaag staat mijn kerstoutfit op de planning, maar eerst
wensen wij onze lieve lezeressen een heel fijn Kerstfeest toe met veel lekker eten en gezelligheid!

Deze kerstdagen breng ik door uit huis. Vandaag gaan we lekker eten bij mijn oom en tante van mijn vaders kant (mijn tante kan ontzettend goed koken) en daarna gaan we gelijk door naar oom en tante van moeders kant om daar te brunchen en te gourmetten. Kerst draait natuurlijk niet alleen om eten en gezelligheid, optutten hoort er ook een beetje bij. Ik had al ver van tevoren een kerstoutfit in gedachten met mijn fluffy blazer, en deze krijg je vandaag te zien!



Dit jasje is echt zo perfect. Hij is gekleed maar tegelijkertijd casual, is heel mooi gesneden en bovendien heel lekker zacht en warm. Ik besloot hem met alleen zwart te combineren voor een dosis chiqueheid. Mijn gewaxte jeans van H&M zijn altijd goed, en een zwarte croptop van dezelfde winkel past er heel goed bij. Op de foto's zie je dat ik mijn wedges aan heb, maar helaas hou ik het echt niet langer dan tien minuten op die dingen vol. Ik moet echter toegeven dat ze er wel prachtig uitzien.

Sieraden droeg ik er ook bij, maar niet te veel en niet te opvallend. Mijn snorloge past perfect bij het zwart-wit geheel, en die gouden touch van m'n statement verenketting van de Primark kon ook geen kwaad.

Furry jasje - H&M
Zwart t-shirt - H&M
Gewaxte jeans - H&M
Wedges - New Look
Ketting - Primark
Horloge - www.sieradenkistje.nl





Wat trek jij aan vandaag en morgen? En wat vind jij van deze outfit?


nRelate Posts and Homepage