1/06/2014

2013 in outfits.


2013 was een jaar vol outfits. Hoewel ik minder kiekjes heb gemaakt dan ik wilde, ben ik toch aardig tevreden. Ik heb maar liefst 12 outfits online gezet afgelopen jaar. 2013 was het jaar dat ik mijn Dr. Martens kocht, dus die zie je erg veel terug. Ook mijn zwarte gewaxte broek van H&M blijft duidelijk geliefd, en shorts hebben het ook heel erg goed gedaan afgelopen jaar. In dit artikel ga ik terugkijken op mijn outfits: welke zou ik nu nog dragen, en welke niet?





1. de officiële eerste outfit met m'n Docs! Het was hartje winter en ik trok een t-shirtje met m'n leren jasje en een dunne maillot aan. Tsja. Ik vind hem nog leuk, maar het lichte shortje met de andere donkere kleuren vind ik niet een heel groot succes.
2. deze outfit vind ik nog steeds heel tof, al heb ik geen idee of ik deze ook in het dagelijks leven zou dragen. Ik heb namelijk alleen een bandshirt boven m'n velvet legging aan, een beetje gedurfd. Wel vind ik de combi met al dat rood en m'n legerjasje erg cool.
3. de sneeuw was weer gesmolten, maar het was nog steeds erg koud, dus ik heb geen idee waarom ik hier zo'n dun blouseje aan heb! Ik heb hem dus al een jaar, maar ik heb hem echt maar een paar keer gedragen, omdat ik niet zo'n blousejes persoon ben. Zoals je ziet was ik wel een beetje verslaafd aan m'n Dr. Martens, dit is al de derde outfit op rij waarin ik ze aanheb.
4. dit is echt de raarste outfit ooit, want ik vond het blijkbaar een goed idee om de dunste panty die er bestaat aan te kunnen trekken in de winter. Ik bleef wel binnen, maar toch jongens, dit kan toch niet. Desalniettemin vind ik de combi van mintgroene trui plus Levi's shortje nog erg leuk.



1. blijkbaar heb ik een hele grote outfitpauze gehad, want we zitten hier geloof ik alweer in april. Dit vind ik nog steeds een erg toffe combinatie, het giletje vind ik nog steeds heel cool en die zwarte All Stars zijn gewoon vet handig.
2. de foto's van deze outfit vind ik leuk geworden, maar de outfit iets minder. Ik denk dat donkere kleuren toch beter staan bij m'n legerjasje.
3. deze foto's zijn op de dag voor de zomervakantie aanbrak gemaakt, good memories! In Londen had ik deze tuinbroek gekocht en ik moest hem natuurlijk in een outfit laten zien. Ik vond hem heel leuk staan bij m'n Docs en het Vogue shirt dat zowat iedereen heeft.
4. hartje zomer inmiddels, dus lekker luchtige kleding aan! M'n Levi's shortje is lekker kort dus zomers, en dit shirtje met grote armgaten natuurlijk ook. Witte All Stars erbij en hopla! Ook deze outfit zou ik nog aantrekken, maar alleen als het echt warm is hoor. Het shortje is namelijk wel heel kort zo boven m'n blote benen...



1. deze outfit mag zeker blijven. Het is gewoon een leuke, simpele, zomerse combi! Oké, m'n Dr. Martens zijn niet bepaald zomers, maar ze stonden er zó goed bij. Het Beatles shirt vind ik natuurlijk nog steeds geweldig, en het shortje ook. Helaas zit hij op dit moment een beetje strak door alle kerstkilo's, oeps.
2. ook dit is een blijvertje. Het hemdje is gewoon nog steeds gaaf met al die neon kleuren, en het spijkerblouseje is ook nog een van m'n favorieten. Dit is ook de eerste outfit waarbij ik m'n Dr. Martens Serena aanhad.
3. deze outfits zijn allemaal vrij recent, dus nog helemaal passend bij mijn stijl. Grijs en bordeauxrood staan nog steeds heel mooi bij elkaar vind ik. Hoedje erbij, en klaar!
4. dit was de outfit die ik met Kerst aanhad. Het vestje vind ik nog steeds een van de beste kopen ooit! De hakken zijn natuurlijk ook heel mooi, maar onmogelijk om op te lopen. Mijn haar is hier ook op zijn langst. Wel heel grappig om te zien dat ik begon met kort en het nu helemaal is aangegroeid.

Wat vind jij van deze outfits?

nRelate Posts and Homepage