1/21/2014

Food in de toetsweek.

BAM! De één na laatste toetsweek OOIT van de middelbare school is ten einde gekomen. In de toetsweek eet ik altijd andere dingen dan normaal, omdat ik vaak wat meer tijd heb om te lunchen en vaker thuis lunch dan normaal. Nu moet ik zeggen dat dat dit keer helaas niet zo was, omdat ik vaak van 11 tot 15 toetsen had, maar toch heb ik deze week af en toe mijn eten of drinken op de foto gezet. Ik deelde dit al eens eerder, namelijk in dit artikel. En aangezien daar veel goede reacties op kwamen: Nu een Food in de toetsweek, pt 2!



Het begon allemaal met een avondje leren voor Duits, en daarbij nam ik een grote kop thee. Van oma kregen we 'Golden Batavia' en 'Flowery Java' thee (te koop bij de Xenos, die echt heel erg lekker is. En ook heel toepasselijk bij onze geplande zomervakantie naar Indonesië! Ik hou van thee, en bij het leren vind ik dat helemaal lekker. Ik móet gewoon iets te knabbelen of drinken hebben tijdens het leren, dan kan ik me beter concentreren ofzo.





Als snack: yoghurt met Honey Pops. Jum!

Deze 'griezel' stuurde ik via Whatsapp naar Floor, haha. Maar lekker was hij wel, en de andere dropjes uit de zak ook. (helaas was hij al bijna leeg toen ik hem ontdekte, maar dat ter zijde)

Suzanne en ik waren samen aan de keukentafel aan het leren, heel gezellig en fijn, en toen bedachten we dat we zin hadden in warme chocomel! Ik had in mijn kerstpakket van die zakjes met mix voor chocomel, dus we besloten die te proberen. Ik vind het eigenlijk maar niets... het is best lekker enzo, maar échte chocomel is veel makkelijker te maken en toch nog wel een stuk lekkerder.

Mijn lunch op maandag: een boterham met hagelslag en een boterham met bacon.


Ook heb ik in de toetsweek bizar veel fruit gegeten. Om dit te illustreren maakte ik een foto van de eerst enorm hoge berg met fruit, die na een paar dagen al erg geslonken was. Ik heb gehad: bananen, peren, appels, sinnaasappels(ap), jum.



En nog meer thee, yeah.



Mama nam een ham-kaas croissantje voor me mee van de bakker, die ik toen ik thuiskwam heerlijk op at.

Natuurkunde leren met een bakje yoghurt + 4 noten cruesli. Ik vind dat zo lekker hè!

We zouden woensdagavond laat gaan eten, dus zat ik om 17 uur op mijn kamer beschuitjes te eten haha. Want met honger kan ik natuurlijk niet leren, dat begrijpen jullie ook wel ;)

En om de toetsweek even lekker en ongezond af te sluiten, had ik een Starbucks (en shop/lunch) date met Soesja en Floor. Ik had de gezonde thee en de super vette en heerlijke cheesecake, voor een goede balans... 

Wat eet jij in tijden van veel leren/stress?








(info@sweethippos.nl)

nRelate Posts and Homepage