1/22/2014

inspiratie - English cottages

Op dit moment ben ik lekker op internet aan het zoeken naar cottages in Engeland, want ik ga daar waarschijnlijk op vakantie in de zomer. Ik droom echt van een mooi huisje op het platteland dat rechtstreeks uit de film The Holiday komt met natuur om me heen. Mijn mond valt open van alle schattige huisjes met klimop en bloemen, en ik wil graag een aantal mooie plaatjes met jullie delen.

(2) Tumblr

life's a beach | via Tumblr
dreamurder ▲'
ignite light
Cottage
towers of kate and josh
Tumblr
that hill from the hovis advert | Flickr – Condivisione di foto!
Mademoiselle Corbeau | via Tumblr
holocene | via Tumblr
Tumblr
Tumblr
morning shade farm on Flickr - Photo Sharing!
Sunday Sleep-ins
both sickly and sweet. | via Tumblr
Serendipity
apathy | via Tumblr

Ben jij al eens in Engeland of in zo'n leuke cottage op vakantie geweest?

nRelate Posts and Homepage