1/15/2014

Inspiratie - Studying

Woensdag, wat betekent dat we alweer op de helft zitten van de SE-week. Qua dagen dan, want van de 7 toetsen heb ik er nog maar één gehad. Vandaag begin ik met nummer 2 en 3. Deze week bestaat dus voornamelijk uit leren, maar wel op een manier die nog uit te houden is, want door mijn voortreffelijke planning zit er niet heel veel druk achter en heb ik zo nu en dan ook wel tijd om even te ontspannen en een blogje te tikken. Maar je kunt wel raden wat het thema van deze inspiratie is: Studying, omdat dat zo goed past bij mijn leven op dit moment...

Truth
??? | via Facebook

Untitled

Untitled

Untitled

the coconut bottle

Study

Study

Studying
~

👌

Powerful Storage Ideas For Small Bedrooms With Wooden Flooring And Furniture Design In White Interior Decoration For Inspiration

Welcome to my world* | via Tumblr

Als je ook in een toets of tentamenweek zit: heel veel succes! Anders: geniet maar van je vrijheid. 


nRelate Posts and Homepage