1/09/2014

Kleintje shoplog - o.a. H&M en Texel.

Zoiets kleins als dit artikel hebben jullie nog nooit gezien. Nee, grapje, maar het is een artikel(tje) met een aantal dingen die ik de afgelopen tijd heb gekocht. Niet alles wat ik de afgelopen tijd heb gekocht heb ik op de foto gezet (want: het zat in de was of lag beneden en ik ben te lui) en ook heb ik na het maken van dit artikel weer wat gekocht. Maar hee, dan houden jullie dat lekker te goed. Voor nu een artikel(tje) met zo'n 5 dingetjes die ik de afgelopen tijd gekocht en, dat geldt voor één ding, gekregen heb. Kijk maar mee.






De afgelopen tijd ben ik op veel plekken met winkels geweest: Utrecht, Texel, mijn eigen dorpie, Groningen... ga zo maar door. Normaal weet ik me altijd heel goed in te houden, maar dit was echt een kwestie van I need it and I need it now!!! En bovendien had ik net salaris en alles gekregen, dus je weet wel hoe die dingen gaan. Op bovenstaande foto zie je een strak zwart rokje van de H&M (die te groot is, helaas...), vijf kaartjes die ik op Texel kocht en gestuurd heb met Postcrossing, en een armband die ik kocht bij de StreetOne/Cecil op Texel, en waarvan je hieronder ook een foto ziet.

Rokje, €4,95 (H&M), Kaartjes, €0,85 per stuk, Armband, €4,95. 



Mijn 'schaap' hebben jullie natuurlijk al in een outfit gezien deze week, maar ik kon hem niet uit deze mini shoplog weglaten. Ik vind hem geweldig. Hij komt van de H&M en was als ik het goed heb €34,95.



Ik was al een tijdje op een 'gewone'  witte blouse aan het azen, want nu heb ik alleen een witte blouse van een heel erg zweterig stofje. Deze vond ik bij Street One in de sale, en omdat hij goed zat nam ik hem mee voor €20. Verder is hij niet heel speciaal, gewoon wit en getailleerd.


Voor kerst kreeg ik van Suzanne een lekkere body butter met lip butter van de Body Shop, met de geur Mango. Jum jum jum, het is een heerlijk product en ruikt ook super fijn!

Afgelopen zaterdag had ik een rotdag. Ik had namelijk mijn laatste tentamenkans voor het extra vak dat ik volg op school, en die heb ik wéér niet gehaald. Dit keer had ik net als de tweede keer een 5, en ik had maar twee fouten te veel. Ik baalde dus FLINK en had echt behoefte om even iets leuks te doen, en omdat ik toch in de stad was ging ik even in mijn eentje shoppen. Ik had nog een kadokaart van Hunkemöller, en daarvan kocht ik twee BH's in de sale. Het zijn dezelfde modellen, maar dan in een ander kleurtje. Cute, toch? Samen kwam het uit op €25.

En yay shit, vanaf maandag is het alweer toetsweek. Wat gaat het toch snel. Ik voel persoonlijk nog niet héél veel druk om te leren, omdat ik maandag en dinsdag geen toetsen heb, doordat ik die vakken niet heb. Ik weet niet zéker of ik kan gaan bloggen, door het leren, maar ik ga het wel proberen. Mocht er niks online komen, dan weten jullie even waar Floor en ik druk mee bezig zijn.

Heb jij de laatste tijd nog iets leuks gekocht? 



nRelate Posts and Homepage