1/19/2014

Mijn Stijlboek #2

De toetsweek is sinds vrijdag afgelopen, en hoe heerlijk dat ook is, het is altijd weer even wennen. Misschien ken je het dat je het gevoel hebt dat je MOET leren, maar dat er niets meer te leren valt. Tsja, dat heb ik helaas altijd de eerste dagen na zo intens veel leren. Gelukkig zijn er ook veel leuke dingen te doen, en daar ga ik dit weekend lekker gebruik van maken. Vrijdagmiddag chillen en lunchen in Groningen met Soesja en Floor, wat echt HEEL gezellig was, zaterdagavond uit eten met mijn C&W klasje en zondag (vandaag dus) naar Wolf of Wallstreet met Simone. Yay! Maar ik heb ook weer wat bladzijden in mijn stijlboek gemaakt, die ik jullie ga laten zien.





























Deze bladzijde is zoals je kunt zien al van heel lang geleden, vlak voor de kerst.


Ik vind de laatste twee bladzijden het leukst geworden. Ik heb lekker veel plaatjes uit de nieuwe H&M gids gebruikt, yay. Ik wil zo graag die hardlooplegging die je links onderin ziet! En oja, als het even kan ook die buikspieren, dankjewel. ;) 



nRelate Posts and Homepage