1/25/2014

my favourite instagrammers

Instagram is een van mijn favoriete apps. Ik hou van fotografie en ben wel een tikkeltje verslaafd aan social media, dus dit is echt de perfecte app voor mij. De meeste tijd breng ik door door de mooiste geplaatste foto's te liken, en een enkele keer plaats ik zelf ook een foto (mijn inspiratie is een beetje op vrees ik). Ik was wel benieuwd welke Instagrammers ik nou het allerleukste vind, en ik kon het natuurlijk niet laten om mijn favorieten met jullie te delen!

silverspies


Silverspies volg ik nog niet ontzettend lang (ik geloof dat ik haar ontdekt heb door een ander 'favoriete instagrammers' artikel), maar hallelujah, wat een perfecte foto's. Haar stillevens vind ik geweldig en de simpelheid van de foto's maakt ze echt goed. Ik ben altijd weer benieuwd naar haar volgende foto. Leer mij ook zo fotograferen please!

gabrielleassaf


Valt het op dat ik vintage foto's leuk vind? Gabrielle maakt de meest perfecte foto's, van architectuur tot fietsen. De kleuren die ze gebruikt zijn prachtig en zeg nou zelf, dat landschap op de tweede foto wil jij toch ook eens van dichtbij zien?

88forever


Volgens mij heb ik Danique ook al eens genoemd bij 'nieuw ontdekte blogs', maar ook op Instagram is zij een van mijn favoriete personen. Selfies, stillevens, katten: niets is te gek. Danique's Instagram (en blog) zijn zeker een follow waard.

mliees


Het wordt misschien een beetje eentonig, maar bij de Marlies hoort zowel een Instagram als een blog (die ook weer in mijn nieuw ontdekte blogs heeft gestaan...). Ze maakt hele leuke lifestyle foto's, als ik het zo mag omschrijven. Haar inrichting is volgens mij echt geweldig, ook al zie je meestal alleen details. Ik bedoel maar, die typmachine is toch geweldig?

Wie is jouw favoriete Instagrammer? En volg jij deze accounts al?

nRelate Posts and Homepage