1/04/2014

My life in pictures - december #2

Ook al zitten we alweer een paar dagen in 2014, de laatste paar snapshots van december moeten nog geshowd worden! Ik keek nog even in de Sweethippos blogarchieven en ik merkte dat ik vorig jaar veel meer foto's maakte in vergelijking met nu. Ergens heeft dat wel voordelen, want zo worden de artikeltjes niet te lang ;) Ik heb in november een nieuwe fotoapp ge├»nstalleerd, Pixlr Express, en sindsdien ben ik eraan verslaafd. Zo veel leuke filters, overlays en lettertypen om te gebruiken! Ik probeer het beperkt te houden, maar soms lukt dat niet helemaal. Oh, en helaas is mijn kerstvakantie alweer bijna voorbij! Ik heb er wel van genoten moet ik zeggen, maar langzamerhand moet ik nu toch weer dingen voor school gaan doen, want er komt weer een SE week aan. Anyway, in deze post de laatste paar foto's van vorig jaar (raar om dat al weer te kunnen zeggen...)!




1. ik was zo trots op mijn christmaspudding nailart (of eerder op het feit dat ik weer was gaan nailarten...) en showde mijn creatie dus ook op Instagram.
2. halverwege december stond onze kerstboom dan eindelijk! Ik vind het altijd zo gezellig eruit zien. We hebben al eeuwen deze blauw met zilveren versiering, maar het blijft mooi. Nu ik dit typ staat hij er nog steeds, en stiekem vind ik dat helemaal niet erg.
3. mama kocht een soort sneeuwlampjes voor me voor om m'n bed. Ook al zijn de feestdagen al voorbij, het staat ontzettend leuk. Deze hou ik mooi nog even!
4. mijn tante was jarig en bakte ongelooflijk veel lekkers. Je ziet onder andere scones, cheesecake, appeltaart en brownies. Je kunt wel begrijpen dat ik na al deze dingen ontzettend vol zat :')


1. deze foto maakte ik vorig jaar en postte ik dit jaar als een soort 'merry christmas' foto. Stiekem wil ik weer terug naar die lengte van m'n haar, dat stond toch best wel leuk. Maar dan kan ik m'n knot niet meer in... Dilemma's.
2. we vierden Kerst onder andere bij m'n oom en tante, en mijn tante staat altijd twee dagen in de keuken om een groot feestmaal voor ons op tafel te zetten. Het toetje was z├│ lekker dat ik het op de foto moest zetten.
3. ik kocht nieuwe laarsjes vorige week en was er zo blij mee dat ze ook op Instagram mochten.
4. het was zo'n avond dat ik kutfoto's van mezelf maakte en dat ik daarna m'n bril niet meer kon vinden.

Heb jij ook zo genoten van de feestdagen?


nRelate Posts and Homepage