1/27/2014

outfit - boyfriend like

Ik kan officieel zeggen dat dit de eerste outfit is die ik in 2014 plaats, woehoe! Vorig jaar heb ik twaalf outfits samengesteld en op het blog gezet, en ik vind stiekem dat ik er dit jaar wel wat meer mag maken. Shoppen, combinaties maken en fotograferen vind ik allemaal heel leuk om te doen, en dat zijn nou net de ingrediƫnten die je nodig hebt voor een outfitpost. Ik heb heel veel nieuwe items binnen gekregen de afgelopen weken, dus genoeg outfitmateriaal! Vandaag krijg je een outfit met mijn boyfriend denim jacket en mijn chelsea boots. Are you ready?





Normaal maak ik eigenlijk alleen outfitfoto's buiten, maar het weer was nu zo guur dat ik het liefste binnen bleef. Het licht in mijn kamer is heel slecht, dus ik besloot om in de woonkamer foto's te maken. Onze witte woonkamerdeur is daar heel handig voor! Helaas is onze woonkamer niet echt groot genoeg om foto's te maken van mijn hele lichaam als je begrijpt wat ik bedoel, maar ik hoop dat je hierdoor ook een beeld van de outfit krijgt.


Ik draag dit oversized jasje zo vaak dat je me er nu echt in kunt uittekenen. Ik vind het model heel tof, het geeft een lekker stoer tintje aan je outfit. En het feit dat hij gebleekt is maakt hem natuurlijk nog wat specialer. Ik merk wel dat dit de outfit is die ik het meest draag op dit moment. De zwarte broek, de witte trui en de simpelheid van deze outfit zijn gewoon perfect. Door de strakke broek en het oversized jasje krijg je weer een heel ander silhouet dan normaal.



Qua sieraden droeg ik een aantal ringen van de H&M en mijn nieuwe statementketting (die ik ook iets te vaak draag...). Hij past gewoon overal bij door de neutrale kleurtjes! Helaas had ik geen idee hoe ik anders mijn schoenen op de foto moest krijgen, dus dan maar - hoepla - beentjes in de lucht en gaan met die banaan. Hierna had ik wel weer genoeg exercise gehad voor die dag, want je benen continu in de lucht houden is heel goed voor je buikspieren kan ik je vertellen ;) Ik ben nog steeds verliefd op deze laarsjes, ze staan zowel leuk onder een broek als onder shorts of een rokje.





oversized denim jacket - ASOS
trui - Sheinside
jeans - H&M
chelsea boots - Sacha
ringen - H&M
statement necklace - sieradenkistje.nl

Wat vind jij van deze outfit? Zou je hem zelf dragen?



nRelate Posts and Homepage